پیش بینی بورس فردا ۱ دی ۱۴۰۰+ اخبار لحظه‌ای

پیش بینی می‌شود بازار فردا هم روند صعودی داشته باشد اما در صورتی که ارزش معاملات افزایش پیدا نکند شاهد افزایش سطح عرضه‌ها در نیمه دوم بازار خواهیم بود. پیش بینی رشد ۱۰ الی ۲۰ هزار واحدی را برای آخرین روز کاری هفته خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شاخص توانست مجدد سطح یک میلیون ۳۰۰ هزار واحد را باز پس بگیرد و امروز شاهد رشد خوبی در بازار بودیم بازار روند مثبت روز گذشته را تقویت کرد و نسبت به دیروز تعداد سهم بیشتری در محدوده مثبت‌ها معامله شدند. علاوه بر سهم‌های شاخص ساز امروز سهم‌های کوچک‌تر هم شروع به رشد کردند.

دلار در محدود بالای ۳۰ هزار تومان معامله می‌شود، در شرایطی که روند مذاکرات متوقف شده است دلار به دنبال دیگر محرک‌ها می‌گردد. شاخص کل امروز با رشد ۱۶۹۲۵ واحدی به ۱,۳۱۸,۴۶۷ واحد رسید و شاخص هم‌وزن با رشد ۴۳۱۰ واحدی رو به رو شد و به عدد ۳۴۸,۲۱۳ واحد رسید.

ارزش کل معاملات امروز بازار ۵,۷۶۷ میلیارد تومان بود، از این مبلغ ۳,۰۳۲ میلیارد تومان مربوط به معاملات خرد شامل سهام، حق تقدم و صندوق‌های قابل معامله بوده است. یکی از مشکلاتی که روند صعودی بازار را تهدید می‌کند بحث ارزش و حجم معاملات است که نسبت به روز گذشته تغییری نکرده است و در محدوده ۳ هزار میلیارد تومان باقی مانده است، یکی از لازمه‌های رشد در بازار افزایش ارزش معاملات با تغییر روند است.

پیش بینی می‌شود بازار فردا هم روند صعودی داشته باشد اما در صورتی که ارزش معاملات افزایش پیدا نکند شاهد افزایش سطح عرضه‌ها در نیمه دوم بازار خواهیم بود.
پیش بینی رشد ۱۰ الی ۲۰ هزار واحدی را برای آخرین روز کاری هفته خواهیم داشت.

کد خبر 543522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.