وینیسیوس به باشگاه صدتایی‌های لالیگا پیوست

وینیسیوس راه سخت و پر پیچ و خمی را برای رسیدن به جایگاه کنونی‌اش به عنوان ستاره نوظهور رئال مادرید، سپری کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، وینیسیوس جونیور موفق شد صدمین بازی خود در لیگ را برای رئال مادرید مقابل کادیز عصر یکشنبه در سانتیاگو برنابئو انجام دهد و به باشگاه صدتایی‌های لالیگا بپیوندد.

مهاجم برزیلی رئال مادرید اولین بازی خود برای رئال مادرید را در سال ۲۰۱۸ و برابر اتلتیکو مادرید در دربی اسپانیا انجام داد. پیش از آن وینیسیوس بازیکن جوان فلامینگو برزیل بود و بسیاری از باشگاه‌های اروپا سعی داشتند تا او را به خدمت بگیرند اما در نهایت، وینی راهی مادرید شد.

یک هفته پیش، وینیسیوس دوباره مقابل تیم دیگو سیمئونه قرار گرفت، اما این بار به عنوان یک بازیکن ترکیب اصلی این اتفاق رقم خورد. وی حالا تبدیل به یکی از ارکان اصلی تیمش شده و آنچلوتی روی گلزنی و خلاقیت وینیسیوس حساب زیادی بازکرده است.

ستاره برزیلی رئال در دیدار دربی موفق شد دو پاس گل برای هم تیمی‌های خود ارسال کند و این در حالی است که در تاکنون در ۱۷ بازی موفق شده ۱۰ بار برای رئال گلزنی کند. در ال‌کلاسیکو مقابل بارسلونا، بازیکنان حریف بر روی او ۶ بار مرتکب خطا شدند و تکنیک بالایش باعث شده تا از بازیکنانی باشد که بیشتر تعداد خطا در لالیگا روی او صورت گرفته باشد.

وینیسیوس اگرچه شروع سختی در مادرید داشت، اما حالا به یکی از مهم‌ترین بازیکنان تیمش تبدیل شده و حضورش در زمین مسابقه تضمین شده است. پس از دو گل به لوانته در هفته دوم لیگ، او در ۱۵ بازی بعدی تیمش از ابتدا در ترکیب قرار گرفته است. این در حالی است که پیش از این فصل، او طی سه سال حضورش در مادرید تنها در ۱۸ بازی به عنوان بازیکن ترکیب اصلی وارد میدان شده بود.

وینیسیوس در مصاحبه‌ای با وب‌سایت رسمی رئال مادرید اذعان کرده: فکر می‌کنم در بسیاری از جنبه‌ها پیشرفت کرده‌ام. اما بیش از هر چیز آرامش من در زمین بازی بیشتر شده و از این بابت بسیار خوشحالم. حالا با ذهنیت بهتر و آرامش بیشتری در مسابقات بازی می‌کنم.

کد خبر 543507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.