۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۲
کرونا به لاتزیو رسید

ستاره خط حمله تیم لاتزیو به دلیل ابتلا به کرونا به قرنطینه خانگی رفت.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از لا گاتزتا دلو اسپورت، تست کووید چیرو ایموبیله، مهاجم ایتالیایی تیم لاتزیو مثبت شده است و این بازیکن بایستی مدتی را در قرنطینه بگذارند تا بتواند دوباره به ترکیب تیمش بازگردد.

اگرچه در حال حاضر هیچکدام از منابع رسمی خبر ابتلای ایموبیله به کرونا را تأیید نکرده‌اند، اما نشریه ایتالیایی با اطمینان خاطر خبر مربوطه را منتشر کرده است. پیش از این یک آزمایش دیگر از ایموبیله گرفته شده بود که جواب آن آزمایش منفی شد، با این وجود در آزمایش مجدد ابتلای ستاره تیم ملی ایتالیا به ویروس کرونا تأیید شده است.

به این ترتیب ایموبیله بازی تیمش برابر ونتزیا را در شرایطی از دست می‌دهد که این تیم نیاز مبرمی به پیروزی دارد. شاگردان مائوریتسیو ساری جایگاه چندان مناسبی در جدول سری آ ندارند و امیدوارند هر چه سریع‌تر بتوانند شاهد بازگشت مهاجم گلزن خود به ترکیب اصلی باشند.

یک سال پیش نیز ایموبیله به دلیل ابتلاء به کرونا بازی‌های تیمش برابر کلوب بروخه و زنیت را از دست داد. هر چند پیش از این دو مسابقه، لاتزیو یک بازی با تورینو انجام داد که در آن یک گل نیز به ثمر رساند. پس از مسابقه در آزمایش‌های انجام شده مشخص شد که وی به کرونا مبتلا بوده و به همین خاطر، پزشکان لاتزیو با جریمه سنگینی مواجه شدند. ایوو پولچینی و فابیو رودا به دلیل اشتباه خود محرومیت پنج ماهه‌ای را تحمل کردند.

ویروس کرونا که برای مدت‌ها مسابقات فوتبال را به تعویق انداخته بود، یک بار دیگر در آستانه همه‌گیری است. سویه اومیکرون که جدیدترین سویه شناخته شده از کرونا محسوب می‌شود، قدرت سرایت بیشتری دارد و تعداد زیادی از بازیکنان و اعضای کادر فنی باشگاه‌های انگلیسی را هم مبتلا کرده است.

کد خبر 543500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.