روز چهارم کاراته قهرمانی آسیا/چهار فینالیست آماده کسب طلا

کومیته‌کاران کاروان ایران در چهارمین روز از مسابقات کاراته قهرمانی آسیا برای رسیدن به مدال‌های رنگارنگ روی تاتامی رفتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کومیته‌کاران کاروان ایران در چهارمین روز از مسابقات کاراته قهرمانی آسیا برای رسیدن به مدال‌های رنگارنگ روی تاتامی رفتند و در مقابل حریفانشان ایستادند.

کومیته وزن منفی ۵۵ کیلوگرم آقایان

پوریا اقدسی در دور نخست ۲ بر یک به سلطان الموتاری از کویت باخت، اما الموتاری با رأی هانسوکو همراه و اقدسی برنده شد و به دور دوم رفت. پوریا اقدسی در دور دوم با برتری سه بر صفر برابر عمر شقره از اردن به مرحله بعدی رفت. در دور سوم نیز با نتیجه ۲ بر صفر نتیجه را به ندری اکتائوف واگذار کرد.

کومیته وزن منفی ۶۰ کیلوگرم آقایان

علی مسکینی ابتدا در مرحله اول، بدر الوتایی از عربستان را سه بر ۲ برد. مسکینی در دور دوم با پیروزی چهار بر سه مقابل سنکر هاری از مالزی به دور بعد راه یافت. در دور سوم علی مسکینی چهار بر ۲ رافائل اکبرف را مغلوب خودش کرد و راهی دیدار پایانی شد. مسکینی در فینال با عبدالله حامد از اردن مصاف دارد.

کومیته وزن منفی ۵۰ کیلوگرم بانوان

سارا بهمنیار چهار بر سه ورلینا ریری هنا از اندونزی را در دور نخست شکست داد. بهمنیار در دور دوم پنج بر هفت مقابل مولدیر ژانگ بیربای از قزاقستان شکست را پذیرفت.

کومیته وزن منفی ۵۵ کیلوگرم بانوان

طراوت خاکسار در دور نخست پس از تساوی ۲ بر ۲ با تام هوانگ تی از ویتنام در نهایت متحمل شکست شد.

کومیته وزن منفی ۶۸ کیلوگرم بانوان

مبینا حیدری با برتری چهار بر یک مقابا لی وونگ‌چوک از هنگ‌کنگ دور نخست را پشت سر گذاشت. حیدری در دور دوم ۱۰ بر ۲ آسل کانای از قزاقستان را شکست داد. در دور سوم نیز مبینا حیدری ۲ بر صفر فاطیما خاسیف را مغلوب کرد و به فینال رسید. حیدری در فینال با کایو سومیا از ژاپن مبارزه می‌کند.

کومیته وزن منفی ۶۷ کیلوگرم آقایان

در دور نخست سیدعلی کریمی با نتیجه عالی ۹ بر یک حریف تایلندی‌اش وراکان سودا را از پیش‌رو برداشت. در دور دوم سید علی کریمی یک بر صفر در بازی نزدیک، چونگ شی‌چونگ از چین‌تایپه را برد. سیدعلی کریمی در دور سوم خود ۲ بر یک مغلوب امیرعلی از قزاقستان شد.

کومیته وزن منفی ۷۵ کیلوگرم آقایان

دور اول را علی‌اصغر آسیابری پس از تساوی ۲ بر ۲ با عمر الاجنابی کویتی در نهایت پیروز شد. علی‌اصغر آسیابری در دور دوم با نتیجه ۹ بر یک در مقابل جاشوا ایگناتیوس از اندونزی به برتری رسید. اما در دور سوم علی‌اصغر آسیابری چهار بر ۲ تن به شکست مقابل یوسی ساکی یاما از ژاپن داد.


کومیته وزن منفی ۶۱ کیلوگرم بانوان

رزیتا علی‌پور در دور نخست پنج بر صفر نتیجه را به ساره العامری از امارات واگذار کرد. علی‌پور در جدول شانس مجدد قرار گرفت و با شکست دادن مایا سوزوکی از ژاپن با نتیجه چهار بر صفر خودش را در رقابت‌ها نگه‌داشت.

کومیته وزن مثبت ۸۴ کیلوگرم آقایان

در دور اول؛ صالح اباذری هفت بر صفر، منگلی بین از کامبوج صفر را شکست داد. در دیدار دوم اباذری ۲ بر یک عثمان مجید از عراق را مغلوب کرد. اباذری سلیمان المولا از امارات را در دور سوم هفت بر ۲ شکست داد و فینالیست شد. طارق حامد از عربستان حریف اباذری در فینال خواهد بود.

کومیته وزن مثبت ۶۸ کیلوگرم بانوان

لیلا برجعلی در دور اول هشت بر صفر، فلک صیدا از هندوستان را شکست داد. در دور دوم لیلا برجعلی ۹ بر یک از سد سیمس جویتا از اندونزی گذشت. برجعلی در بازی سوم خود با نتیجه ۱۰ بر چهار در مقابل سوفیا برولتسوا از قزاقستان شکست خورد.

کومیته وزن منفی ۸۴ کیلوگرم آقایان

ذبیح‌الله پورشیب با برتری ۲ بر صفر در مصاف با جون هیوک‌بیک از کره‌جنوبی در دور نخست به دیدار بعدی رفت. رقیب پورشیب در دور دوم اناس بشارت از فلسطین بود که در نهایت پوریشب بعد از تساوی صفر - صفر برنده مبارزه شد. پورشیب با پیروزی مقابل مازن الدوقیب عربستانی را ۴ بر ۲ از پیش‌رو برداشت و فینالیست شد. ریکیتو شیمادا از ژاپن حریف پورشیب در فینال خواهد بود.

کد خبر 543463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.