کوهیان: در دور برگشت رقابت ها سخت تر است/ سعی کردیم به کاظمی و مشایخی استراحت بدهیم

سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن گفت: در دور برگشت تیم‌ها هماهنگ‌تر شدند، بازیکن خارجی جذب کردند و تکمیل شدند که رقابت سختی پیش رو داریم.

فرزاد کوهیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در رابطه با بازی‌های عقب افتاده این تیم به خاطر مبتلا شدن بازیکنان به کرونا و وضعیت بازیکنان ذوب آهن، اظهار کرد: فدراسیون باید بررسی کند و برنامه دهد که سه بازی عقب افتاده را در چه زمان‌هایی انجام دهیم و شرایط جسمانی بازیکنان بهتر شده است.

وی با بیان اینکه در بازی با نیروی زمینی مقداری ناهماهنگ بودیم ولی در کوارتر دوم و سوم بهتر شدیم، تصریح کرد: تیم نیروی زمینی نسبت به دور رفت هماهنگ‌تر شده است و با توجه به بازی‌های قبلی این تیم می‌دانستیم بازی راحتی نداریم. در مواقعی توپ‌های ما وارد سبد حریف شد و با اختلافی که ایجاد کردیم، توانستیم برنده بازی باشیم.

سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن در خصوص بازی نکردن ارسلان کاظمی مقابل نیروی زمینی، خاطر نشان کرد: فشار روی بازیکنان زیاد است، ارسلان کاظمی و سجاد مشایخی هم از مسابقات تیم ملی برگشتند که سعی کردیم در بازی با نیروی زمینی به این دو نفر بیشتر استراحت دهیم.

کوهیان با اشاره به اینکه در کوارتر چهارم به جوانان بازی دادیم، گفت: بازیکنان جوان تیم خوب بازی کردند ولی مورد رضایت کادر فنی نبود زیرا باید بهتر از این بازی کنند و تمرکز بیشتری برای مسابقه بگذارند تا در کار تیمی عملکرد بهتری داشته باشند.

وی در رابطه با وضعیت سهراب نژاد، اظهار کرد: سهراب‌نژاد تمرینات را شروع کرده و آماده است ولی به خاطر اینکه مطمئن شوم شرایط خوبی دارد، طبق صحبتی که با این بازیکن داشتم قرار شد فرصت استراحت بیشتری به او بدهیم.

سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن در خصوص دور برگشت مسابقات لیگ برتر بسکتبال، تصریح کرد: در دور برگشت تیم‌ها هماهنگ‌تر شدند، بازیکن خارجی جذب کردند و تکمیل شدند که رقابت سختی پیش رو داریم.

به گزارش ایمنا، تیم بسکتبال ذوب آهن به دلیل ابتلای چند بازیکن خود به کرونا در آغاز دور برگشت لیگ برتر بسکتبال نتوانست بازی‌های خود را مقابل تیم‌های خانه بسکتبال خوزستان، مس کرمان و شهرداری گرگان برگزار کند که فدراسیون اخیراً زمان بازی‌های معوقه این تیم را اعلام کرده است.

کد خبر 543452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.