پویش یلدای جمعیت هلال‌احمر به چهارمین سال خود رسید

سرپرست سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر از اجرای پویش «یلدانه ۱۴۰۰» با هدف همراهی با کسانی که یلدا را تنها و دور از خانواده مانده‌اند همزمان با شب یلدا خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، وحید سلیمی در خصوص این پویش اظهار کرد: پاسداشت سنت‌ها و رسوم کهن یکی از راه‌های انتقال فرهنگ است، اگر این رسوم با مفاهیم اکرام به همنوع آمیخته باشد الگوی مناسبی برای آیندگان خواهد بود.

وی ادامه داد: در پویش یلدانه امسال برنامه‌هایی نظیر همنشینی با عزیزانمان در مراکز نگهداری سالمندان، معلولان و جانبازان، کودکان بی سرپرست، گرم خانه‌ها، پایگاه‌های امداد و نجات، اورژانس، ایستگاههای آتش نشانی و همچنین حضور در مراکز درمانی و تجلیل از کادر درمان و خانواده‌های شهدای سلامت در دستور کار خواهد بود.

سلیمی تصریح کرد: خانواده‌هایی وجود دارند که به دلیل مشکلات مالی قادر به تأمین لباس گرم و مایحتاج زندگی نیستند، داوطلبان هلال احمر در تلاش هستند تا امسال با اهدای بسته‌های معیشتی شب یلدای هموطنانمان را رنگین کنند.

سرپرست سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر تاکید کرد: این پویش برای چهارمین سال است که از سوی سازمان داوطلبان هلال احمر برگزار می‌شود. در پویش «یلدانه سه» خیرین و داوطلبان این جمعیت حدود سه میلیارد تومان مشارکت داشتند.

کد خبر 543416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.