یلدای ۱۴۰۰ در نگارخانه سیتی‌سنتر

نمایشگاهی از آثار ۱۱۰ هنرمند از سراسر کشور با نام "یلدای ۱۴۰۰" با هدف حمایت از بیماران نوروپاتی و ALS در نگارخانه سیتی‌سنتر اصفهان برگزار شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هنر و هنرمند، دو واژه عجین‌شده با یکدیگر است و آثار هنری خلق شده در هر نقطه از این کره خاکی نشان‌دهنده دستان پُرتوان هنرمندی است که دغدغه و نگرانی‌های خود را به تصویر کشیده است تا با مردم زمانه‌اش همراه شود. در این میان، هنرمند گاهی اوقات برای دستگیری از بیماران و یاری مظلومان اثری را خلق می‌کند تا با زبان رنگ‌ها از احساسات و تعلقات درونی خود صحبت کند و از این رو است که هنرمند همیشه و همه‌جا با قلم و قدم، مردم را همراهی می‌کند و تنهایشان نمی‌گذارد.

در همین ارتباط، این روزها نمایشگاهی از آثار تجسمی هنرمندان سراسر کشور در سیتی‌سنتر اصفهان برگزار شده است. ساناز صمصام شریعت، مدیرعامل مؤسسه فرهنگی هنری زرین اسپادان در این باره در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: نمایشگاه هنرهای تجسمی زرین اسپادان با موضوع یلدا و با عنوان "یلدای ۱۴۰۰" و با استفاده از تکنیک آزاد و در سبک‌های متنوعی از رشته‌های مختلف هنرهای تجسمی برگزار شده است.

صمصام شریعت بیان اینکه این نمایشگاه از بیماران ای ال اس (ALS) و نوروپاتی حمایت می‌کند، ادامه داد: در نمایشگاه "یلدای ۱۴۰۰" تعداد ۱۲۰ اثر از ۱۱۰ هنرمند به نمایش گذاشته شده و انتخاب این آثار توسط استاد حسین هادی پور، احمد مطیع، منیره نوری و ابتسام پرستگاری انجام شده است، ضمن اینکه کیفیت آثار ارائه شده برای نمایش، مهم‌ترین عامل در انتخاب آن‌ها بوده است.

به گزارش ایمنا، نمایشگاه هنرهای تجسمی "یلدای ۱۴۰۰" از یکشنبه _۲۸ آذرماه_ آغاز شده است و علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا روز پنجشنبه دوم دی‌ماه از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۲ شب به نگارخانه سیتی‌سنتر، واقع در اصفهان، سیتی‌سنتر، ورودی ۷، طبقه اول مراجعه کنند.

کد خبر 543415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.