نصب المان‌هایی به مناسبت شب یلدا در میادین اصلی سنندج

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج از نصب ۸ المان به مناسبت فرا رسیدن شب یلدا و آغاز فصل زمستان در میادین اصلی سطح شهر و نواحی منفصل شهری خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری سنندج، مهندس آسوز شعبانی اظهار کرد: این المان‌ها در میدان آزادی، میدان کوهنورد، میدان حجاب، پارک شانو، میدان اصلی بهاران و سه ناحیه منفصل شهری ننله، نایسر و حسن آباد نصب شده است.

وی با بیان اینکه میادین و معابر اصلی با المان‌های مناسبتی شب یلدا آراسته شد، افزود: شب یلدا ریشه در فرهنگ ایرانیان دارد، فرهنگی که گذشتگان برای ما به یادگار گذاشته و مردم ایران هرساله با برگزاری آئین‌ها و مراسمی، این شب را جشن می‌گیرند.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج خاطرنشان کرد: هر ساله در آستانه فرا رسیدن شب یلدا و آغاز فصل زمستان و در راستای زنده نگه داشتن آئین و سنن دیرینه این شب و به منظور زیبایی نما و منظر شهری المان‌های موضوعی در معابر اصلی شهر نصب می‌شود.

شعبانی از نصب ۸ المان به مناسبت فرا رسیدن شب یلدا و آغاز فصل زمستان در میادین اصلی سطح شهر و نواحی منفصل شهری خبر داد و گفت: این المان‌ها در میدان آزادی، میدان کوهنورد، میدان حجاب، پارک شانو، میدان اصلی بهاران و سه ناحیه منفصل شهری ننله، نایسر و حسن آباد نصب شده است.

وی اضافه کرد: این المان‌ها با موضوع فصل زمستان و شب یلدا شامل آدم برفی، انار، هندوانه و یلدا مبارک است.

کد خبر 543409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.