اولین لپ‌تاپ گیمینگ LG چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که شرکت ال جی اولین لپ تاپ گیمینگ خود به نام UltraGear 17G90Q را معرفی کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، UltraGear 17G90Q اولین لپ‌تاپ گیمینگ شرکت ال‌جی در نظر گرفته می‌شود که به پردازنده نسل یازدهم اینتل Tiger Lake H، کارت گرافیک GeForce TM RTX 3080 Max-Q، حافظه دو کاناله و SSD دوگانه بسیار سریع مجهز است. رم این لپ‌تاپ را می‌توان تا ۳۲ گیگابایت و حافظه ذخیره سازی داخلی آن را تا یک ترابایت افزایش داد.

لپ‌تاپ گیمینگ UltraGear 17G90Q دارای صفحه نمایش ۱۷ اینچی IPS با زمان پاسخ گویی یک میلی ثانیه‌ای و نرخ نوسازی ۳۰۰ هرتزی است. شرکت LG یک سیستم خنک کننده مجهز به محفظه بخار برای این محصول در نظر گرفته است که مانع ذوب شدن سخت افزار قدرتمند به کار رفته در این لپ‌تاپ در زمان استفاده از حداکثر توان آن می‌شود.

بدنه لپ‌تاپ گیمینگ UltraGear 17G90Q به رنگ خاکستری بنفش است و از آلومینیوم با دوام تولید شده است. این محصول باریک و سبک است، به طوری که ضخامت آن کمتر از ۰.۸۴ اینچ و وزن آن نیز کمتر از ۲.۷ کیلوگرم است. انرژی مورد نیاز آن نیز با استفاده از باتری ۹۳ وات ساعت تأمین می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به صفحه کلید RGB و حسگر اثر انگشت ادغام شده با کلید پاور و وب کم 1080p اشاره کرد.

لپ تاپ گیمینگ UtraGear 17G90Q دارای دو پورت USB-C، دو پورت USB-A، یک جک هدفون، پورت HDMI، اترنت و یک پورت کارت حافظه microSD است و از طریق ورودی DC اختصاصی نیز شارژ می‌شود. جزئیات بیشتر این محصول و قیمت آن چهارم ژانویه ۲۰۲۲ میلادی اعلام خواهد شد. به نظر می‌رسد که این لپ تاپ گیمینگ اوایل سال آینده میلادی وارد بازار ایالات متحده آمریکا و کره جنوبی خواهد شد.

کد خبر 543394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.