هدیه ایرانسل به مناسبت شب یلدا؛ بسته اینترنت+ مکالمه رایگان

هدایای ایرانسل به مناسبت شب یلدا اعلام شد. این اپراتور برای تمام مشترکان خود به مناسبت شب یلدا هدایایی چون بسته اینترنت و مکالمه رایگان در نظر گرفته است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ایرانسل، این اپراتور به مناسبت فرا رسیدن شب یلدا برای تمام مشترکان خود هدایای ویژه ای در نظر گرفته است که می‌توان به بسته اینترنت و مکالمه رایگان اشاره کرد.

بسته هدیه دو گیگابایت اینترنت داخلی

تمام شما مشترکان عزیز می‌توانید در روزهای ۳۰ آذر و ۱ دی، با شماره‌گیری #۵* یا از طریق اپلیکیشن ایرانسل من یک بسته هدیه دو گیگابایتی اینترنت داخلی دریافت کنید. اعتبار این بسته تا پایان روز فعالسازی بسته است و هر مشترک می‌تواند یک بار آن را فعال کند.

۱۴۰۰ بسته هدیه اینترنت ۴۰ گیگابایتی در تکان شگفت‌انگیز ایرانسل من!

در روز ۳۰ آذر، "تکان شگفت‌انگیز ایرانسل من" به ۱۴۰۰ کاربر ۴۰ گیگابایت اینترنت هدیه می‌دهد! تمام مشترکان دائمی و اعتباری می‌توانند به‌سادگی با رفتن به بخش تکان شگفت‌انگیز ایرانسل من و تکان‌دادن گوشی همراهشان، شانس خود را برای دریافت بسته هدیه ۴۰ گیگابایتی امتحان کنند. اعتبار این بسته ۲۴ ساعت پس از فعال‌سازی خواهد بود و هر کاربر فقط یک بار شانس دریافت این هدیه را دارد. تکان شگفت‌انگیز از صفحه اصلی "اپلیکیشن ایرانسل من" قابل دسترسی است.

چهار دقیقه مکالمه ایرانسلی، ۴۰ دقیقه بعدی رایگان!

طرح هدیه مکالمه با شماره‌گیری کد #۲*۱*۴۴۴۴* یا از طریق اپلیکیشن ایرانسل من در روزهای ۳۰ آذر و یکم دی‌ماه فعال می‌شود. با فعال‌سازی این طرح، پس از چهار دقیقه مکالمه ایرانسلی، ۴۰ دقیقه بعدی مکالمه‌تان رایگان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: 

کد خبر 543390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 18
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مریم جعفری US ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
    0 0
    سلام یه سیم کارت ایرانسل میخوام