استخدام جادوگر توسط پورتو برای قهرمانی!

رد پای "جادو جمبل" و آن چه عده‌ای خرافه می‌نامند، نه فقط در فوتبال ایران و شاید کشورهای آفریقا، بلکه حتی در سطح اول فوتبال دنیا نیز دیده می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرداخت پول‌های هنگفت به بازیکنان، کادر فنی و اعضای باشگاه‌های فوتبالی تبدیل به یک امر مرسوم شده است و در این میان، برخی پرداختی‌های عجیب به آدم‌هایی عجیب‌تر، توجهات را بیش از حد جلب می‌کند.

ظاهراً مادالنا آروسو، جدیدترین کارمند پردرآمد در پرتغال است که به خوبی راه و روش پول درآوردن را یاد گرفته است. او که کارش را پنج ماه پیش آغاز کرده است، ادعا می‌کند می‌تواند آینده را ببیند و نتایج و اتفاقات را پیش‌بینی کند. این ادعا به خودی خود امری تکراری است که شاید بارها و بارها تحت الفاظ گوناگون و در موقعیت‌های مختلف شنیده‌ایم. اما مأموریت آروسو با فعالیت‌های رمال‌ها و جادوگرهای دیگر یک وجه تمایز بزرگ دارد.

باشگاه پورتوی پرتغال از باشگاه مطرح این کشور محسوب می‌شود که مهدی طارمی، ستاره ایرانی نیز در آن بازی می‌کند. مهدی مدتی است که در این تیم حضور دارد و اتفاقاً عملکرد بسیار درخشان او باعث شده تا بسیاری از فوتبال علاقه‌مندان به فوتبال در سراسر دنیا با دیدن بازی او به وجد بیایند.

اما ورای درخشش‌های مهدی طارمی و هم تیمی‌هایش، ظاهراً باشگاه پورتو به یک قدرت والاتر متصل شده است! این باشگاه پرتغالی از آروسو کمک گرفته است تا بتواند قهرمان لیگ پرتغال شود و حتی این جادوگر مبلغ هنگفتی بابت حمایت‌هایش از باشگاه پورتو دریافت می‌کند. ۱۷۵ هزار یورو مبلغی است که باشگاه پورتو برای یک سال ارائه خدمات به این جادوگر پرداخت می‌کند تا از حمایت‌هایش بهره‌مند شود.

نکته جالب توجه این است که از زمان اضافه شدن این مأمور مخصوص به اعضای باشگاه پورتو، این تیم نتایج خوبی کسب کرده است! در واقع پورتو در طول رقابت‌های این فصل لیگ پرتغال هیچ‌گاه شکست نخورده و در حال حاضر با تفاضل گل بهتر نسبت به اسپورتینگ در صدر جدول قرار دارد.

استفاده از جادو برای موفقیت در فوتبال پرتغال ایده جدیدی نیست و پیش از این در سال ۲۰۱۷ بنفیکا به اعتقاد بسیاری با کمک جادوگری قهرمان لیگ شد. در آن زمان پورتو از این بابت بسیار عصبانی بود و واکنش‌های تندی نسبت به این موضوع نشان داد. حالا چرخ فلک کار را به جایی رسانده که پورتو دست به دامان امدادهای غیبی شده است و می‌خواهد به هر ترتیبی شده تیم اول پرتغال شود.

کد خبر 543371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.