آسفالت ۲۵ هزار متر مربع از معابر شهری رودسر

شهردار رودسر از عملیات اجرای آسفالت ۲۵ هزار متر مربع از معابر این شهر خبر داد.

مازیار صفایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حدود یک ماه است که عملیات اجرای آسفالت معابری شهر رودسر را آغاز کرده‌ایم و اولویت مدیریت شهری آسفالت کم برخوردارترین نقطه شهر است.

وی با بیان اینکه محله چافجیر در سال ۱۳۸۱ به محدوده شهری رودسر الحاق شده و اکنون آسفالت معابر این محله توسط شهرداری در حال انجام است، تصریح کرد: با توجه به اینکه معابر چافجیر کم عرض بوده و هنوز طبق طرح تفصیلی اجرا نشده است عملیات آسفالت معابر در این محله با کندی انجام می‌شود.

شهردار رودسر با بیان اینکه در این طرح ۲۵ هزار متر مربع از معابر این شهر آسفالت می‌شود، افزود: برای این مقدار آسفالت بیش از ۴۰ میلیارد ریال قیر از سوی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور به شهرداری رودسر اختصاص یافته است.

وی از آغاز اجرای طرح تقویت و رفع مشکلات روشنایی معابر شهری رودسر خبر داد و گفت: در حال حاضر، طرح روشنایی ورودی غربی شهر را اجرا کرده‌ایم و تا پایان سال جاری رفع مشکلات و تقویت روشنایی دو تا سه نقطه دیگر شهر نیز در دستور کار شهرداری قرار دارد.

صفایی تصریح کرد: معابر شهری رودسر با مشکل روشنایی مواجه بوده و بسیاری از محلات این شهر شب‌ها تاریک است که امیدواریم بتوانیم با کمک اداره برق این شهرستان مشکلات روشنایی معابر را رفع کنیم.

به گزارش ایمنا، شهرستان رودسر با حدود ۱۴۷ هزار نفر جمعیت و نیز چهار بخش کلاچای، چابکسر، رحیم‌آباد و بخش مرکزی رودسر و ۱۰ دهستان، در ۷۰ کیلومتری شهر رشت مرکز استان گیلان قرار دارد.

کد خبر 543367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.