تاکید اعضای شورای شهر ساری بر اجرای عدالت در ساماندهی نیروهای شهرداری

در شانزدهمین جلسه شورای شهر ساری، اعضای این شورا بر اجرای عدالت در ساماندهی نیروهای شهرداری، تبدیل وضعیت و جوانگرایی مدیران تاکید کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سبحان بخشی، عضو شورای اسلامی شهر ساری عصر امروز _دوشنبه ۲۹ آذرماه_ در شانزدهمین جلسه این شورا، با بیان اینکه تمامی نامه‌ها و مکاتبات سازمان بازرسی و سازمان‌های مرتبط ارزشمند است و باید اجرایی شود، اظهار کرد: باید در مسیر اجرا، شهرداری تلاش کند کار به گونه‌ای پیش برود که تنش‌ها کمتر شده و موضوعات منجر به تذکر به شهردار نشود.

وی با بیان اینکه شورا و شهرداری باید در کنار هم مصوبات را اجرایی کنند، افزود: مساله نظارتی شورای شهر به گونه‌ای است که نباید نفر آخر در پیگیری‌ها به نظر برسیم.

عضو شورای اسلامی شهر ساری با بیان اینکه شهرداری بر روی برخی از اظهارنظرهای افرادی که در قالب مشاور فعالیت دارند نظارت کند، خاطرنشان کرد: اعضای شورا نظرات مستقلی دارند و نباید به گونه‌ای باشد که برخی از نام شهدا برای رسیدن به مقاصد خود استفاده کنند.

علی عاشقان، عضو شورای شهر ساری نیز در این جلسه با بیان اینکه نتیجه کمیته ۵ نفره شورا در ساماندهی نیروی انسانی باید مشخص شود، اظهار کرد: از شهرداری انتظار داریم درباره مراحل تدوین بودجه با نمایندگان شورا در این کمیته همکاری کنند.

وی در توصیه به شهردار ساری، با تاکید بر اینکه از شهردار می‌خواهیم در پست‌های مدیریتی جوان‌گرایی را لحاظ کرده و در کنار نیروهای پیشکسوت، از مدیران جوان نیز بهره بگیرد، افزود: مدیر سازی تا کنون در شهرداری ساری مورد توجه قرار نگرفته است و انتظار داریم شهردار در انتصابات این مساله را در نظر بگیرد.

میررحمان میرشجاعی، عضو دیگر شورای شهر ساری نیز در سخنانی با تاکید بر اینکه برای ساماندهی نیروهای شهرداری نیاز داریم بانک اطلاعاتی از تعداد نیروها، تحصیلات و سوابق شغلی تمام نیروها را در اختیار داشته باشیم، تصریح کرد: نامه‌ای به شهرداری ارسال شده است و این موارد درخواست شده تا بتوانیم به جمع بندی برسیم.

وی با تاکید بر اینکه در تبدیل وضعیت نیروها و ساماندهی آنها عدالت رعایت شود، اضافه کرد: این‌طور نباشد که افرادی با بند پ بتوانند در ساماندهی حضور داشته باشند. همچنین شهرداری، نیروها را بر اساس مدرک تحصیلی و سوابق کاری ساماندهی کند.

حسن احمدی عضو، دیگر عضو شورای شهر ساری نیز با بیان اینکه تا انتها پای کار ساماندهی هستیم، خاطرنشان کرد: بهتر است برای رفع مشکلات تمام اعضای شورای شهر از استانداری بخواهیم در این‌باره برای افزوده شدن پست‌های سازمانی اقدام کند همچنین تعیین رقم مشخصی برای درآمد شهرداری ساری از محل درآمد ارزش افزوده، می‌تواند به شهرداری برای تبدیل وضعیت‌ها کمک کند.

گفتنی است، در این جلسه میررحمان میرشجاعی به عنوان نماینده شورای شهر در کمیته رفع اختلافات شهروندان و شهرداری ساری و علی عاشقان به عنوان نماینده شورا در کمیته زیباسازی شهرداری تعیین شدند.

کد خبر 543324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.