پرسپولیس ۴_ ویستاتوربین تهران صفر/ باران گل در آزادی!

پرسپولیس در دیداری از مرحله یک شانزدهم جام حذفی فوتبال کشور از ساعت ۱۷:۳۰ امروز (دوشنبه) برابر ویستاتوربین به میدان رفته‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال پرسپولیس و ویستاتوربین از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه آزادی رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که این مسابقه در نیمه دوم با نتیجه چهار بر صفر به سود قرمزها به پایان رسید.

مرحله یک شانزدهم جام حذفی فوتبال کشور

دیدار تیم‌های پرسپولیس و ویستاتوربین

ورزشگاه: آزادی

تماشاگر: -

گل‌ها: محمد شریفی (دقیقه ۶۴، پرسپولیس) _ سیامک نعمتی (دقیقه ۶۵، پرسپولیس) _عیسی آل کثیر (دقیقه ۸۱، پرسپولیس) _ علی شجاعی (دقیقه ۹۳، پرسپولیس)

اخطار: علیرضا ابراهیمی (پرسپولیس)

اخراج:


پرسپولیس: حامد لک، فرشاد فرجی، علیرضا ابراهیمی (دقیقه ۴۶، علی نعمتی)، علی شجاعی، مهدی شیری، محمد شریفی (دقیقه ۶۹، کمال کامیابی نیا)، رضا اسدی (دقیقه ۴۶، میلاد سرلک) سیامک نعمتی، احسان پهلوان (دقیقه ۶۶، امید عالیشاه)، مهدی عبدی (دقیقه ۶۹، سعید آقایی)، عیسی آل کثیر
سرمربی: یحیی گل محمدی

ویستاتوربین: رضا جبار نژاد، محمد رضا حمدی نژاد، حمدالله ابدام (دقیقه ۷۳، میلاد ابطحی)، مرتضی حسینی (دقیقه ۸۴، عارف محمدی پور) کمیل ایمانجانی، حسین ابرقویی، رضا شربتی، علی خسرو نژاد (دقیقه ۶۳، حامد اکبری)، حجت اسلامی (دقیقه ۷۳، محمد امرایی)، علی محمدی، هادی خیری میر.
سرمربی: سید میلاد بلادی

داور: روح الله شریفی

شرح بازی:

در ابتدای این دیدار دو تیم سعی کردند محتاطانه عمل کنند و بیشتر یکدیگر را محک بزنند اما در ادامه قرمزها سعی کردند حملات نصف و نیمه‌ای را روی دروازه حریف داشته باشند. در این میان نقش مدافعان و گلر ویستا توربین خائز اهمیت بود و آنها توانستند دروازه تیم خود را بسته نگه دارند. در نهایت بازی با همان نتیجه بدون گل در نیمه اول به پایان رسید.

در نیمه دوم اما شرایط متفاوتی بر بازی حکم فرما شد. قرمزها با حملات گسترده و زهر دار توانستند گل‌های متعددی وارد دروازه تیم دسته یکی کنند و با چهار گل حریف را بدرقه کرده باشند. با این نتیجه قرمز پوشان به مرحله بعد جام حذفی صعود کرده و تیم خوب ویستاتوربین نیز از دور رقابت‌ها کنار رفت.
شرح گل:

گل اول پرسپولیس (شریفی): ارسال احسان پهلوان از سمت چپ با ضربه سر محمد شریفی همراه شد تا اولین گل قرمزها به ثمر برسد.

گل دوم پرسپولیس (سیامک نعمتی): فرار آل کثیر از سمت چپ در حالی که این صحنه می‌توانست آفساید اعلام شود با کاتبک این بازیکن همراه شد و با ارسال کاتبک مهاجم پرسپولیس نعمتی آن را با شوتی وارد دروازه کرد.

گل سوم پرسپولیس (عیسی آل کثیر):حرکت بازیکنان پرسپولیس در محوطه جریمه با پاس در عمق ختم شد و در حالی که گلر ویستا برای جمع کردن توپ از دروازه بیرون آمده بود، سرلک با یک تکل توپ را از او رد کرد و در شرایطی که می‌رفت گل به نامش ثبت شود، آل کثیر توپ را روی خط تبدیل به گل کرد.

گل چهارم پرسپولیس (علی شجاعی): ضربه فنی علی شجاعی از پشت محوطه به تور دروازه چسبید.

دقایق حساس:

دقیقه ۱۰: سانتر مهدی شیری از سمت راست با ضربه سر مهدی عبدی همراه شد اما توپ در دستان دروازه بان حریف قرار گرفت.

دقیقه ۲۲: پاس بازیکن ویستاتوربین به محوطه جریمه پرسپولیس با دفع ناقص مدافعان سرخ پوشان همراه شد و توپ به مهاجم ویستاتوربین رسید اما شوت بازیکن این تیم با فاصله از بالای دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

دقیقه ۲۹: ارسال شجاعی از سمت چپ ویستاتوربین بدون دخالت بازیکنی به صورت خطرناکی از کنار دروازه عبور کرد.

دقیقه ۵۵: حرکت فردی آل کثیر از چپ با شوت او همراه شد که توپ بی ثمر از کنار دروازه به بیرون رفت.

۶۰: نفوذ خوب شجاعی با ارسال خوب او همراه شد و توپ به سیامک نعمتی رسید اما این بازیکن شوتش را به بدن بازیکن حریف زد و موقعیت از دست رفت.

۹۰+۱: ارسال از راست شیری به آل کثیر رسید و این بازیکن با حرکت آکروباتیک خود می‌خواست دروازه حریف را باز کند اما ضربه او به بیرون رفت.

کد خبر 543305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.