اهدای ۲۰۵۰ بخاری در شب یلدا، گرمابخش منازل مددجویان اصفهانی

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: در آستانه شب یلدا و شروع زمستان، بیش از دو هزار دستگاه بخاری گازسوز میان مددجویان با اولویت مناطق محروم و سردسیر استان اصفهان توزیع می‌شود.

کریم زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به توزیع وسایل گرمایشی بین خانواده‌های نیازمند، اظهار کرد: همزمان با شروع فصل زمستان، ۲ هزار و ۵۰ دستگاه بخاری گازسوز میان مددجویان با اولویت مناطق محروم و سردسیر استان توزیع می‌شود.

وی با قدردانی از کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم نیکوکار استان، خیران و مؤسسات خیریه و مراکز نیکوکاری، ادامه داد: این نهاد سال گذشته حدود ۶۰۰ دستگاه بخاری به نیازمندان مناطق محروم و سردسیر استان اهدا کرد و امسال نیز خوشبختانه با هم افزایی ۵۰ درصدی خیران، دو هزار و ۵۰ دستگاه بخاری گازسوز به ارزشی بالغ بر چهار میلیارد تومان تهیه و در سه مدل بزرگ، متوسط و کوچک بر اساس نیاز مددجویان اهدا می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان، با اعلام اینکه مشارکت مردم خیر در حمایت از نیازمندان و خانواده‌های تحت پوشش موثر است، گفت: علاوه بر کد دستوری #۰۳۱۸۸۷۷ برای پرداخت نقدی نذورات، مراکز نیکوکاری و دفاتر این نهاد نیز در سراسر استان آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم نیکوکار و خیر استان هستند.

کد خبر 543289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.