ابلاغی برای تعطیلی مدارس نداشتیم/برگزاری حضوری امتحانات نهایی

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: سویه «اومیکرون» دو روز گذشته در کشور شناسایی شده است، هنوز ابلاغی برای تعطیلی مدارس و عدم برگزاری امتحانات نهایی نداشته‌ایم و روند آموزش‌ها به صورت سه روز حضور دانش‌آموزان در مدراس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ادامه دارد.

آذرکیوان امیرپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص روند برگزاری امتحانات نهایی دی‌ماه دانش‌آموزان، اظهار کرد: سویه «اومیکرون» روز گذشته در کشور شناسایی شده است، ستاد ملی کرونای کشور در خصوص برگزاری حضوری امتحانات نهایی دانش‌آموزان از قبل تصمیم‌گیری کرده و این برنامه به مدارس کشور ابلاغ شده است.

وی اضافه کرد: هنوز ابلاغی به وزارت آموزش و پرورش برای عدم برگزاری حضوری امتحانات نهایی در مدارس نشده است، مطابق اعلام برنامه قبلی و ابلاغ ستاد ملی کرونای کشور امتحانات نهایی دانش‌آموزان دو پایه تحصیلی نهم و دوازدهم و دوره متوسطه اول و دوم به صورت حضوری در مدراس برگزار می‌شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تاکید کرد: سال گذشته در اپیدمی کرونا امتحانات نهایی دو پایه تحصیلی نهم و دوازدهم به صورت حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در حوزه‌های امتحانات نهایی دانش‌آموزان برگزار شد.

برگزاری حضوری امتحانات نهایی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی

امیرپور تصریح کرد: امسال هم مطابق تصویب ستاد ملی کرونا و ابلاغ شیوه‌نامه بهداشتی به مدارس برگزاری امتحانات نهایی دو پایه نهم و دوازدهم و دوره متوسطه اول و دوم به صورت حضوری و با رعایت پروتکل‌ها، لزوم زدن ماسک و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: سویه «اومیکرون» دو روز گذشته در کشور شناسایی شده است، هنوز ابلاغی برای تعطیلی مدارس نداشته‌ایم و روند آموزش‌ها به صورت سه روز حضور دانش‌آموزان در مدراس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ادامه دارد.

کد خبر 543263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 39
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
    4 0
    خواهش میکنم مجازی کنید
  • ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
    5 0
    جان بچه هامون مهمتراز مدرسه نمره دادن هست لطفا تعطیل کنید امتحانات را مجازی کنید