۴ طلا، ۱ نقره و ۳ برنز ارزشمند دیگر برای نمایندگان کاراته ایران + نتایج

در بخش کمیته مسابقات قهرمانی‌های آسیا از ۱۰ نماینده کشورمان در بخش‌های کومیته پسر و دختر ۸ کاراته‌کا موفق به کسب مدال شدند تا کماکان ایران در صدر جدول دست‌نیافتنی باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در ادامه دیدارهای نمایندگان کاراته ایران در بخش کومیته رقابت‌های قهرمانی آسیا در قزاقستان، ملی‌پوشان کشورمان در دیدارهای رده‌بندی موفق به کسب سه مدال برنز از پنج دیدار شدند و یک نماینده دخترمان مدال نقره و دو نماینده دختر و دو نماینده پسر کشورمان نیز در فینال موفق به کسب مدال طلا شدند.

نتایج کومیته در وزن‌های مختلف پسران و دختران

وزن منفی ۸۴ کیلوگرم امیدهای پسر

امیر اسلامی که پس از شکست ۲ بر یک مقابل کمال بیک از قزاقستان راهی رده‌بندی شد دستش به مدال نرسید. اسلامی در دیدار رده‌بندی با شکست سه بر دو مقابل محمد الملکی از عربستان چهارم شد.

وزن منفی ۶۷ کیلوگرم امیدهای پسر

هادی کیانی که محمود دایفلاح فلسطینی را ۲ بر صفر شکست داده بود و در دیدار بعدی‌اش مقابل خودجاکلف از ازبکستان ۲ بر صفر شکست خورده بود به رده‌بندی رفت. کیانی به دیدار رده‌بندی رفت و با پیروزی پنج بر ۲ مقابل باگ چونگ از هنگ‌کنگ مدال برنز گرفت.

وزن منفی ۵۵ کیلوگرم امیدهای دختر

زهرا بنیانی هفت بر ۲ دویسنبال از قزاقستان را شکست داده بود و مقابل تام هوانگ از ویتنام با نتیجه هشت بر صفر متحمل شکست شده بود. بنیانی در رده‌بندی این وزن حاضر شد و با پیروزی ۱۰ بر پنج مقابل الیازیا اسماعیل از امارات به مدال برنز رسید.

وزن منفی ۵۵ کیلوگرم امیدهای پسر

محمدرضا سواری دیدار نخست خودش را ۹ بر سه برابر نوربلوت آدینیک از قرقیزستان برده بود و پس از شکست هشت بر صفر برابر ژولمان از قزاقستان به رده‌بندی رفت. سواری در این دیدار با نتیجه هشت بر صفر ستاپونگ چانخت از تایلند را برد و سومین مدال برنز کاروان ایران در روز سوم را برای کشورمان دریافت کرد.

وزن منفی ۶۰ کیلوگرم امیدهای پسر

مرتضی کریمی در دیدار ابتدایی یوسف الصراف از کویت را پس از تساوی سه بر سه در پایان شکست داد و با وجود شکست دادن حریف مالزیایی خود پیلای سیو انسان با نتیجه چهار بر ۲؛ در دیدار سوم یک بر صفر مغلوب چونگ هوی‌پان شد و به رده‌بندی رفت. نماینده کشورمان در این مرحله با تساوی صفر بر صفر مقابل نور سلطان کالیو از قزاقستان متوقف شد و در هانتی بازنده شد و به مدال برنز نیز نرسید.

وزن منفی ۶۱ کیلوگرم امیدهای دختر

آتوسا گلشادنژاد پس از شکست دادن حریفانش یعنی میسو ریمون از فیلیپین و وود چو هی از هنگ کنگ به‌ترتیب با نتایج یک بر صفر و چهار بر صفر فینالیست شده بود. گلشادنژاد که به دیدار نهایی رسیده بود در مقابل آسل کانای از قزاقستان قرار گرفت و با پیروزی چهار بر سه در دیداری سخت به یک مدال طلای ارزشمند دست یافت.

وزن منفی ۶۸ کیلوگرم امیدهای دختر

مبینا حیدری پس از برتری قاطعانه در مقابل هلا القادی از فلسطین و لورا آلیکول از قزاقستان با نتایج مشابه هشت بر صفر به فینال رسیده بود. حیدری که دومین فینالیست امروز کشورمان بود در فینال وزن منفی ۶۸ امیدها به‌مصاف فاطیما خاسیف از امارات رفت و با پیروزی دو بر صفر مقابل او دومین طلای امروز را برای کاروان ایران به‌ارمغان آورد.

وزن منفی ۷۵ کیلوگرم امیدهای پسر

علیرضا حیدری بعد از پیروزی برابر اسدبیک فوتف از تاجیکستان با نتیجه ۲ بر یک و همچنین چنگ تونگ از تایپه با نتیجه چهار بر صفر برای طلا به روی تاتامی رفت. حیدری در فینال مقابل محمد برناوی از عربستان قرار گرفت و با پیروزی پنج بر صفر در این میدان به مدال طلا دست یافت و به روند عالی کاروان ایران در روز سوم ادامه داد.

وزن مثبت ۶۸ کیلوگرم امیدهای دختر

آیدا خوشبختی هشت بر صفر سامیس جویتا را برده بود. خوشبختی که فینالیست شده بود، در این دیدار با الگا مالتسوا از قرقیزستان مبارزه کرد که در پایان با نتیجه چهار بر صفر شکست خورد و نخستین مدال نقره امروز را برای کاروان ایران کسب کرد.

وزن مثبت ۸۴ کیلوگرم امیدهای پسر

محسن صفرنژاد هفت بر صفر در بازی نخست دنی شروی از مالزی را شکست داد و فینالیست شده بود. صفرنژاد که به دیدار نهایی راه یافته بود به مصاف اسفندیار یرکبک از قزاقستان رفت و با نتیجه هشت بر ۲ به پیروزی رسید تا چهارمین مدال طلای کاروان ایران را در روز سوم به‌دست آورد.

کد خبر 543218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.