شهردار: پردنجان منبعی برای تامین آب فضای سبز ندارد

سرپرست شهرداری پردنجان گفت: برای آبیاری فضای سبز در تابستان با کم آبی روبه‌رو بودیم اما با برنامه‌ریزی این امر مدیریت شد و فضای سبز آسیب ندید.

سید ذبیح‌الله هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مطالعات طرح جداسازی آب شرب از فضای سبز انجام شده است اما نبود اعتبار کافی و منبع مشخص تأمین آب، مانع از عملیاتی شدن آن شده است.

وی افزود: ابتدا باید منبعی برای تأمین آب تعریف شود؛ همچنین برای این طرح در سال‌های گذشته برآورد مالی شده که امروز این مقدار چندین برابر افزایش یافته است.

سرپرست شهرداری پردنجان با بیان اینکه فضای سبز شهری پردنجان ۹.۴ هکتار بوده که بسیار اندک است، تصریح کرد: حاشیه‌ای از ضلع شمالی شهر به عنوان کمربند سبز تعریف شده است لذا شهرداری در این راستا درختکاری انجام داده و واگذاری اراضی را از دستگاه‌های منابع طبیعی و بنیاد مسکن اخذ کرده است.

هاشمی با بیان اینکه برای آبیاری فضای سبز در تابستان با کم آبی روبه‌رو بودیم اما این امر با برنامه‌ریزی مدیریت شد و فضای سبز آسیب ندید، تاکید کرد: حدود شش هکتار از این فضای سبز در فصول گرم سال نیازمند آبیاری است که فعلاً با تانکرهای حمل آب انجام می‌شود.

کد خبر 543173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.