کفش طلای سال ۲۰۲۱ به چه کسی می‌رسد؟

با نزدیک شدن به کریسمس و پایان سال میلادی، نیم نگاهی به برترین گلزن سال مدعیان اصلی تصاحب جایزه کفش طلا خواهیم داشت.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، از روبرت لواندوفسکی گرفته تا ارلینگ هالند و کریم بنزما، بهترین گلزنان اروپا در فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ به دنبال رسیدن به جایزه کفش طلا هستند و به همین خاطر فرصت مناسبی است تا نگاهی به بزرگترین شانس‌های کسب این جایزه ارزشمند و مهم که در تلاش هستند، بیاندازیم تا عنوان برترین گلزن سال را از آن خود کنند.

رقابت برای کفش طلای فصل ۲۰۲۱-۲۲ بسیار داغ است و مهاجمان سراسر اروپا برای کسب افتخار برترین گلزن قاره مبارزه می‌کنند. برنده فصل گذشته روبرت لواندوفسکی از بایرن مونیخ بود که ۴۱ گل به ثمر رساند و در سال جاری نیز او شانس اصلی کسب این عنوان محسوب می‌شود.

مهاجم لهستانی رقابت سختی با بازیکنانی همچون محمد صلاح و ارلینگ هالند دارد. این دو بازیکن بسیار به لوا نزدیک هستند اما لیونل مسی و کریستیانو رونالدو نیز همواره جز گزینه‌های اصلی تصاحب این جایزه بوده‌اند. بازیکنانی که البته چندسالی است در گلزنی کمی افت کرده‌اند.

شانس‌های توپ طلا ۲۰۲۱

در ادامه، لیست برترین گلزنان لیگ‌های انگلستان، اسپانیا، آلمان، ایتالیا و فرانسه در سال ۲۰۲۱ را خواهید دید. این لیست می‌تواند نشان دهد که چه کسانی شانس بیشتری برای کسب عنوان کفش طلا دارند.

۱- روبرت لواندوفسکی (بایرن مونیخ - ۱۹ گل - ۳۸ امتیاز): به نظر می‌رسد رابرت لواندوفسکی در بایرن مونیخ با قدرت به روند خود ادامه دهد. او حتی در ۳۳ سالگی هم ذره‌ای افت نکرده و به خوبی در امر گلزنی موفق بوده است. این مهاجم که مدافع عنوان کفش طلای اروپا نیز محسوب می‌شود، می‌تواند این جایزه را برای دو سال متوالی کسب کند. بدون شک لوا رقابت سختی با ارلینگ هالند نیز خواهد داشت.

۲- پاتریک شیک (بایرلورکوزن - ۱۶ گل - ۳۲ امتیاز): پاتریک شیک فصل ۲۰۲۰-۲۱ بوندس‌لیگا را با زدن ۹ گل به پایان رساند و امید دارد که بتواند شرایط خود در سال جدید را بهبود ببخشد. شیک مرد اصلی بایرلورکوزن در خط حمله است و با این تیم امیدهای زیادی برای رسیدن به لیگ قهرمانان اروپا دارد.

۳- دوشان ولاوویچ (فیورنتینا - ۱۶ گل - ۳۲ امتیاز): دوشان ولاهوویچ، ملی پوش صربستانی تیم فیورنتینا یکی از برترین بازیکنان سری آ در طول دو سال اخیر بوده و نمایش‌های درخشانش باعث شده تا بسیاری از باشگاه‌ها در سراسر اروپا نیز به جذب او علاقه مند شوند.

۴- محمد صلاح (لیورپول - ۱۵ گل - ۳۰ امتیاز): محمد صلاح امسال چشم به کفش طلای لیگ برتر خواهد داشت آن هم در حالی که لیورپول تلاش می‌کند تا دومین عنوان قهرمانی خود در لیگ جزیره را طی سه سال اخیر کسب کند. صلاح در این فصل تأثیرگذار بوده و مقابل تیم‌هایی مانند منچسترسیتی، منچستریونایتد و چلسی گلزنی کرده است.

۵- ارلینگ هالند (بروسیا دورتموند - ۱۳ گل - ۲۶ امتیاز): ارلینگ هالند تنها در سن ۲۱ سالگی در حال مبارزه با رابرت لواندوفسکی برای کسب عنوان برترین گلزن بوندس‌لیگا است. هالند که از امیدهای اهالی فوتبال برای تبدیل شدن به بزرگترین بازیکن جهان محسوب می‌شود، در دیدارهای تیمش همواره شانس اصلی گلزنی به حساب می‌آید و می‌تواند در راه کسب عنوان کفش طلای اروپا نیز شانس بالایی داشته باشد.

کد خبر 543161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.