ویژگی جالب ساعت هوشمند هواوی Watch D چیست؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که ساعت هوشمند هواوی Watch D دارای کیسه هوای زیر بند برای اندازه‌گیری فشار خون است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، انتظار می‌رود که شرکت هواوی به زودی ساعت هوشمند Watch D را همراه با دیگر محصولات خود در رویداد ۲۳ دسامبر معرفی کند. اخیراً اطلاعاتی در مورد این ساعت هوشمند در وب سایت ویبو چین منتشر شده است که به بعضی از ویژگی‌های آن مانند لوازم جانبی، حافظه و پیکربندی رم آن اشاره کرده است. تصاویر و ویدئوهایی نیز از آن منتشر شده از که روش عملکرد آن را نیز نشان داده است.

به نظر می‌رسد که ساعت هوشمند هواوی Watch D با لوازم جانبی گوناگون مانند بدنه ساعت، بدنه‌هایی در اندازه‌های متفاوت، کیسه‌های هوا در ابعاد مختلف، شارژر، راهنمای استفاده و یک خط‌کش برای اندازه گیری دور مچ در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. با توجه به ویدئوی منتشر شده، این محصول برای اندازه گیری فشار خون کاربران از کیسه هوا استفاده می‌کند، کیسه‌ها از طریق یک پین کوچک در قسمت زیر بند تعبیه شده‌اند تا بتوانند فشار خون فرد را اندازه بگیرد. ظاهراً امکان جا به جایی کیسه هوا زیر بند ساعت وجود دارد.

کاربران باید دور مچ دست خود را اندازه بگیرند تا با اندازه بند و کیسه هوا زیر آن مطابقت داشته باشد؛ پس از اندازه‌گیری دور مچ دست می‌توانند بند مناسب را انتخاب کنند. افراد باید به منظور اندازه گیری فشار خون خود دوبار دکمه فیزیکی روی ساعت را فشار دهند تا عملیات را آغاز کند. سپس یک تایمر به نمایش در می‌آید که نشان می‌دهد فشار خون در مرحله آغاز شدن است. در این وضعیت باید آرام منتظر بمانید و مچ دست را هم سطح قلب خود نگه دارید.

ساعت ذکر شده از چهار گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی بهره می‌برد، امکان اتصال ساعت به هدفون‌های بلوتوث نیز وجود دارد. ساعت هوشمند هواوی Watch D در رنگ نقره‌ای با قیمت ۴۷۰ دلار در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

کد خبر 543125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.