اولویتمان در دیدار پرسپولیس کسب سه امتیاز است/نخستین گلم برای ذوب‌آهن لذت‌بخش بود

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: از دیدار مقابل ریاکا با فاصله‌گرفتن از ناکامی هفته‌های اخیر، روند خوبمان را مجدداً آغاز کردیم و امیدوارم این رویه در هفته‌های آینده ادامه‌دار باشد.

آرمان قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به پیروزی سه بر صفر ذوب‌آهن در جام‌حذفی مقابل رایکا بابل، اظهار کرد: بعد از چند مسابقه در لیگ‌برتر که خلاف جریان بازی، توپ‌هایمان تبدیل به گل نمی‌شد و تیم‌های حریف ما را شکست می‌دادند که البته خیلی از آن گل‌ها و نتایج روی اشتباهات داوران رقم می‌خورد، این دیدار برای تیم ما خصوصاً پیش از مصاف برابر پرسپولیس در لیگ برتر بسیار مهم بود.

از نوع فوتبال تیم‌های پیروز قربانی آگاه بودیم

وی درباره اهمیت پیروزی برابر رایکا برای بازگشت ذوب‌آهن به روزهای خوب، افزود: می‌دانستیم تیم حریف، لیگ یکی است، با انگیزه فراوان پا به این بازی می‌گذارد و طبق شناختی که از تیم‌های پیروز قربانی داشتیم، از نوع فوتبالشان آگاه بودیم. امروز هم عملکرد خیلی خوبی داشتند، اما ما به این پیروزی نیاز مبرمی داشتیم تا از شرایط گل‌نزدن و نتیجه‌نگرفتن‌هایمان فاصله بگیریم.

مدافع باتجربه تیم فوتبال ذوب‌آهن ادامه داد: در نیمه اول توپ‌هایمان به گل تبدیل نشد، اما شکر خدا در نیمه‌دوم با زدن گل اول شرایطمان بهتر شد و توانستیم با به‌ثمر رساندن دو گل دیگر با نتیجه سه بر صفر پیروز این دیدار شویم.

سعی می‌کنیم با یک بازی منطقی پرسپولیس را شکست دهیم

قاسمی با اشاره به دیدارهای سخت ذوب‌آهن در لیگ‌برتر، گفت: تیم‌های سپاهان، استقلال، پرسپولیس و حتی تیم خودمان جزو تیم‌های بزرگ ایران از نظر جایگاهی هستند و از نظر هواداری و شخصیتی در چند سال اخیر عملکرد متفاوت‌تری نسبت به سایر تیم‌ها داشته‌اند و بالاترین تیم‌های ایران هستند.

وی در خصوص دیدار مهم هفته آینده ذوب‌آهن برابر پرسپولیس در استادیوم آزادی تهران، خاطرنشان کرد: با توجه به شرایطمان در لیگ و امتیازات نزدیکی که در جدول رده‌بندی وجود دارد، باید با دست پر از تهران برگردیم. اولویتمان کسب سه امتیاز دیدار برابر پرسپولیس است. سعی می‌کنیم با یک بازی منطقی پرسپولیس را شکست دهیم و به روند خوبی که از امروز دوباره آغاز کردیم ادامه دهیم و خودمان را به رتبه‌های بالایی جدول برسانیم.

بازی‌های قبلی هم می‌توانستم گل بزنم

مدافع گلزن گاندوها درباره به‌ثمر رساندن نخستین گلش در ذوب‌آهن در این دیدار عنوان کرد: در بازی‌های قبلی می‌توانستم گلزنی کنم، اما گلرهای حریف عملکردهای خیلی‌خوبی روی ضرباتم نشان می‌دادند. با این حال خوشبختانه امروز توانستم نخستین گلم را با لباس ذوب‌آهن به‌ثمر برسانم، این گل لذت‌بخش بود و امیدوارم این رویه ادامه‌دار باشد و در بازی‌های آینده هم در کنار سایر هم‌تیمی‌هایم برای پیراهن مقدس ذوب‌آهن افتخارآفرینی کنم.

کد خبر 543101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.