سرمربی شهید اورکی: جام حذفی ویترین ما بود

سرمربی شهید اورکی که به خاطر محرومیت نتوانست مقابل سپاهان روی نیمکت بشیند از عملکرد شاگردانش ابراز رضایت کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حمیدرضا غنی‌زاده پس از حذف تیمش مقابل سپاهان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تمام تمرکز تیم ما روی لیگ بود. اگر در جام حذفی شرکت کردیم به این دلیل بود که می خواستیم بازی های این جام، ویترینی برای نمایش توانمندی های بازیکنانمان باشد، اما در مرحله سوم به سپاهان خوردیم.

وی ادامه داد: قبل از بازی به بازیکنانم گفتم که فارغ از هر نتیجه ای، فوتبال خوبی را به نمایش بگذارند تا هواداران هر دو تیم و دوستداران فوتبال از تماشای آن لذت ببرند.

سرمربی شهید اورکی بازی شاگردان را در خور توجه دانست و گفت: تیم سپاهان قدمت و تجربه زیادی در فوتبال دارد، یادم هست زمانی که بازیکن فوتبال بودم جلوی این تیم بازی می کردم و در کسوت مربی گری، این اولین تجربه ام روبروی سپاهان بود.

غنی‌زاده یادآور شد: بازی در برابر تیمی در آسیا زبانزد است و در ایران چندین قهرمان دارد، سخت است، اما بازیکنان ما جسارت زیادی به خرج دادند به ویژه آنکه تیم مان تغییرات زیادی نسبت به سال گذشته داشته و تقریبا ۹۰ درصد شاکله آن تغییر کرده است.

وی میانگین سنی تیمی که سال گذشته قهرمان شد را ۳۲ عنوان کرد و گفت: پس از آنکه از لیگ سه کشوری به لیگ دو ورود پیدا کردیم، میانگین سنی بازیکنان را به ۲۴ سال کاهش دادیم و هفته به هفته رو به جلو می رویم و امیدواریم با سبک و شیوه ای که در فوتبال در حال پیاده سازی آن هستیم و این بازیکنان بتوانیم در بازی های پیش رو هم بتوانیم موفق شویم و به لیگ یک صعود کنیم.

سرمربی شهید اورکی بازی با سپاهان را فرصتی برای عرضه بازیکان این تیم به فوتبال ایران دانست و ادامه داد: در بازی فوتبال نیز تا حدودی بازیکنانمان توانستند آن ظرفیتی که دارند را به معرض نمایش بگذارند، البته فکر نمی کردیم ببازیم چون تیم خیلی خوبی داریم و در بازی های لیگ دو تابحال باخت نداشته ایم.

کد خبر 543096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.