سلطانی‌مهر: هدف‌مان قهرمانی در جام حذفی است

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: همیشه نخستین بازی‌ها حائز اهمیت است و ما هم برای این جام برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا قهرمان شویم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد سلطانی‌مهر در خصوص برتری ۳ بر صفر گاندوها مقابل رایکا گفت: خوشبختانه در اولین گام توانستیم سربلند بیرون بیاییم، هر تورنومنتی که آغاز می‌کنید پیروزی در دیدار اول بسیار مهم است، مهم نیست که در مراحل بعدی به کدام تیم‌ها برخورد می‌کنیم، برای این رقابت‌ها برنامه داریم و هدفمان قهرمانی جام‌حذفی است.

وی با اشاره به این برتری روحیه‌بخش ذوب‌آهن افزود: هر برد در لیگ‌برتر یا جام‌حذفی برای تیم روحیه‌بخش است، مهم نیست به‌مصاف چه تیم‌هایی می‌رویم برای تمامی حریفان احترام قائل هستیم و مسلماً این پیروزی هم روحیه زیادی به تیم ما تزریق کرد و امیدوارم در بازی برابر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی بتوانیم نتیجه خوبی کسب کنیم و دل هواداران ذوب‌آهن را شاد کنیم.

هافبک خلاق تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان درباره فرصت‌سوزی ذوبی‌ها در نیمه‌اول و تغییر جریان بازی در نیمه‌دوم عنوان کرد: در چنین بازی‌ها خصوصاً مراحل ابتدایی، کار گره می‌خورد، مهم این بود که تیم‌مان برگشت و در اواسط نیمه‌دوم به گل اول رسیدیم، می‌دانستیم اگر گل اول را بزنیم تیم حریف به هم می‌ریزد و می‌توانیم گل‌های بیشتری به‌ثمر برسانیم و همین اتفاق هم افتاد و موفق شدیم با ۳ گل رایکا را شکست دهیم.

سلطانی‌مهر در خصوص دقایق بازی خودش در این فصل برای ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: فوتبال سلیقه‌ای است، نظر سرمربی تیم محترم است من به نظر آقای تارتار احترام می‌گذارم، هر زمان بخواهد از من استفاده کند من با تمام قوا برای تیم بازی می‌کنم و تلاش می‌کنم در زمین مثمر ثمر واقع شوم.

کد خبر 543062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.