طرح جامع ترافیک شهری خمین در حال اجرا است

فرماندار خمین از اجرای طرح جامع ترافیک شهری خمین خبر داد و گفت: این طرح بر اساس الویت به صورت کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمد طهرانی امروز- یکشنبه 28 آذرماه- در مراسم تجلیل از رانندگان نمونه حوزه حمل و نقل درون شهری ضمن تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت هفته حمل‌ و نقل عمومی، اظهار کرد: رانندگان حوزه حمل و نقل همواره در عرصه‌های مختلف پای نظام و انقلاب بودند.

وی از اجرای طرح جامع ترافیک شهری در شهر خبر داد و افزود: این طرح بر اساس الویت به صورت کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت اجرا می‌شود.

فرماندار خمین گفت: در نرخ گذاری کرایه تاکسی‌های درون شهری و حتی آژانس و تاکسی بی‌سیم باید منصفانه تصمیم گرفته شود تا حقوق شهروندان و راننده ضایع نشود.

طهرانی خاطرنشان کرد: رانندگان حمل و نقل عمومی در کسب رزق و روزی زحمت می‌کشند؛ لذا از هر تلاشی در حل مشکلات آنان دریغ نخواهیم کرد.

ضرورت نظافت و زیباسازی تاکسی‌های درون شهری

در ادامه حجت الاسلام علی حسینی‌پور، امام جمعه خمین، اظهار کرد: امروزه حمل و نقل در حال افزایش است و عدم وود سیستم حمل و نقل نیز سختی‌هایی به دنبال داشت.

وی با تأکید بر نرخ گذاری‌های حمل‌ونقل درون شهری به صورت کارشناسی شده، افزود: در نرخ گذاری‌ها باید رفاه حال شهروندان و راننده در نظر گرفته شود.

امام‌جمعه خمین با تأکید بر نظافت و زیباسازی تاکسی‌های درون شهری خمین، گفت: رانندگان در هنگام ظهر در خودرو اذان پخش کنند و در صورت امکان در مسجد نزدیک مسیر راه نماز اول وقت بجا آوردند

کد خبر 543041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.