تخلیه آب از معابر شادگان در حال انجام است

شهردار شادگان از فعالیت ۵۰ نفر در قالب ۱۰ تیم برای تخلیه آب گرفتگی معابر ناشی از بارندگی این شهر خبر داد و گفت: با کاهش سطح آب در انهار عملیات تخلیه آب از خیابان‌ها و اطراف منازل در شهر شادگان آغاز شد.

به گزارش ایمنا، مرتضی زاهدی اظهار کرد: بارندگی شب گذشته باعث پس‌زدگی آب در برخی معابر و خیابان‌ها شد و هم‌اکنون ۲۰ دستگاه پمپ برای دفع آب‌های سطحی در این شهر مشغول به کار است.

وی افزود: در پی بارش شدید باران و آب‌گرفتگی خیابان‌ها و مناطق بحرانی این شهر نیروهای خدمات شهرداری شادگان برای دفع آب‌های سطحی وارد عمل شدند هر چند که امسال نسبت به سال‌های گذشته شاهد آب‌گرفتگی کمتری بودیم.

شهردار شادگان خاطرنشان کرد: از روز گذشته تاکنون تمامی تجهیزات، ماشین آلات و عوامل خدماتی شهرداری شادگان در مناطق بحرانی در حال دفع آب‌های سطحی هستند.

زاهدی تصریح کرد: تلاش نیروهای خدمات شهری شهرداری شادگان تا دفع کامل روان آب‌ها از خیابان‌ها و معابر شهری همچنان ادامه دارد و پیش‌بینی می‌شود تا پایان وقت امروز روان‌آب ناشی از بارندگی از مناطق بحرانی سطح شهر دفع شود.

وی افزود: ۱۰۰ کیلومتر از ۲۶۰ کیلومتر کانال‌های دفع آب‌های سطح شهر شادگان به منظور کاهش آب‌گرفتگی در زمان بارش باران لایروبی شده است.

شهردار شادگان گفت: خطوط اصلی و مهم دفع آب‌های سطحی شادگان که فاضلاب این شهر از آن دفع و منتقل می‌شود حدود ۱۰ سال لایروبی نشده بود و همین عامل باعث آب‌گرفتگی در روزهای بارندگی می‌شد.

منبع: ایرنا

کد خبر 543038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.