سپاهان ۳ _ فولاد سیرجان ایرانیان صفر/ سپاهان قهرمانی نیم فصل را قطعی کرد

تیم والیبال سپاهان با نتیجه سه بر یک فولاد سیرجان ایرانیان را شکست داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز یکشنبه _۲۸ آذر ماه_ تیم والیبال سپاهان در سالن ۲۵ آبان از ساعت ۱۵ مقابل فولاد سیرجان قرار گرفت که با نتیجه سه بر صفر این تیم را شکست داد.


بازیکنان تیم والیبال سپاهان: سامان فائزی، متین تکاور، مهدی بیاتی، کیاوش حیدری، فرهاد قائمی، فرزاد ملابهرامی، علی کرباسی، امیر غفور، امیرحسین یوسفی، مجتبی میرزاجانپور، پرویز پزشکی، علیرضا مباشری، رضا اصلانی و مهدی مرندی.
سرمربی: رحمان محمدی راد


بازیکنان تیم والیبال فولاد سیرجان ایرانیان: اشکان درخشان، مارکوس آیل، مجتبی قلی زاده، محمد صادقی، امین خواجله خلیلی، مصطفی مریدی، محمد رضی، مهدی جلوه، علی اصغر رزم فر، شایان سپهری، الکساندر گوج ویچ، عارف مرادی، مصطفی حیدری و رسول شهسواری.


سرمربی: سعید رضایی

ست اول: نخستین امتیاز برای سپاهان ثبت شد، بازیکن فولاد سیرجان اسپک فرهاد قائمی را دفاع کرد. بازی در امتیاز ۳ برابر است، دو تیم پایاپای هم پیش می‌روند. سپاهان دو امتیاز جلو افتاد، غفور با یک اسپک خوب هفتمین امتیاز سپاهان را به دست آورد. بازی با نتیجه ۸ بر ۶ به نفع سپاهان است. ضربه بازیکن فولاد سیرجان به بیرون رفت، سرویس بازیکن فولاد سیرجان را مباشری به سختی گرفت. اسپک مرادی با برخورد به دفاع سپاهان به بیرون رفت، اختلاف امتیتز به عدد یک رسید. اسپک غفور به بیرون رفت و بازی در امتیاز ۱۱ برابر شد. بازیکنان سپاهان اختلاف امتیاز را به عدد سه رساندند تا سرمربی تیم فولاد سیرجان ایرانیان درخواست تایم استراحت دهد. سپاهان در یک رالی کوتاه امتیاز ۱۵ را گرفت، سرویس متین تکاور به بیرون رفت. بازیکنان فولاد سیرجان اختلاف را به عدد یک رساندند و رحمان محمدی راد در خواست تایم استراحت کرد. بازیکنان فولاد سیرجان اجازه نمی‌دهند اختلاف زیاد شود، سرویس بازیکن فولاد سیرجان به تور برخورد کرد. بازی با نتیجه ۲۱ بر ۲۰ به نفع سپاهان است. اسپک بازیکن سیرجان با دفاع خوب بازیکن سپاهان همراه بود، سعید رضایی دومین وقت استراحت را درخواست کرد. فولاد سیرجان در یک رالی کوتاه توسط الکساندر امتیاز ۲۱ را گرفت، در نهایت ست اول با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ به نفع سپاهان تمام شد.

ست دوم: اولین امتیاز برای سپاهان به دست آمد، بازی پایاپای پیش می‌رود. سپاهان اختلافی دو امتیاز به وجود آورد ولی بازیکنان فولاد سیرجان جبران کردند، سرویس الکساندر به تور برخورد کرد. سپاهان اختلاف سه امتیازه ایجاد کرد، سعید رضایی در خواست تایم استراحت کرد. اسپک امیر غفور با برخورد به دفاع فولاد سیرجان به بیرون رفت، بازی با نتیجه ۱۶ بر ۱۱ به نفع سپاهان است. سامان فائزی سپاهان را به امتیاز ۱۹ رساند و سرمربی فولاد سیرجان دومین وقت استراحت را در خواست کرد. ست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ به نفع سپاهان به اتمام رسید.

ست سوم: مثل دوست قبل اولین امتیاز برای سپاهان کسب شد، دو تیم در امتیاز ۲ به تساوی رسیدند. سپاهان سه امتیاز اختلاف ایجاد کرد، اسپک الکساندر در زمین سپاهان خوابید. فولاد سیرجان اختلاف امتیاز را به عدد یک رساند. بازی با نتیجه ۱۰ بر ۶ به نفع سپاهان است، سرمربی فولاد سیرجان درخواست تایم استراحت کرد. قائمی سپاهان را به امتیاز ۱۳ رساند، مجتبی قلی زاده با دید بازی که داشت از فضای خالی بازیکنان سپاهان استفاده کرد. بازیکنان سپاهان شش امتیاز اختلاف ایجاد کردند، بازی با نتیجه ۱۵ بر ۱۱ به نفع سپاهان است. سرمربی فولاد سیرجان ایرانیان تایم استراحت در خواست کرد. سرویس بازیکن فولاد سیرجان به بیرون رفت، سپاهان به امتیاز ۲۱ رسید و در نهایت این تیم با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ به پایان رسید.

کد خبر 543036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.