حمل‌ و نقل در توسعه اقتصادی نقش دارد

رئیس شورای اسلامی شهر خمین گفت: یکی از شاخصه‌های پیشرفت هر کشوری بحث حمل و نقل و ناوگان درون شهری و برون شهری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدتقی عظیمی امروز- یکشنبه 28 آذرماه- در مراسم تجلیل از رانندگان نمونه حوزه حمل و نقل درون شهری خمین ضمن تسلیت ایام فاطمیه، اظهار کرد: یکی از شاخصه‌های پیشرفت هر کشوری بحث حمل و نقل و ناوگان درون شهری و برون شهری است. ایران پتانسیل خوبی در حوزه راه‌های ترانزیتی و نقطه اتصال شرق و غرب دارد که قابلیت بهره‌برداری اقتصادی دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر خمین گفت: حمل‌ونقل عمومی در اشتغال‌زایی، توسعه اقتصادی و همچنین در رفاه حال شهروندان نقش مهمی دارد.

عظیمی با تأکید بر اخلاق و نحوه رفتار رانندگان با شهروندان، افزود: شهروندان با استفاده از حمل و نقل عمومی درون شهری به آسانی مشکلات و مسائل روزانه خود را پیگیری می‌کنند.

مسافربرهای شخصی معضل شغلی تاکسیرانان

در ادامه فرهاد رفیعی، نماینده رانندگان تاکسی درون شهری خمین با اشاره به مشکلات حوزه حمل و نقل، اظهار کرد: سد معبر وانت بارهای میوه‌فروش در خیابان‌ها علاوه بر نازیبایی چهره شهر برای رانندگان تاکسی مزاحمت ایجاد می‌کنند. خط ویژه تاکسی خیابان شریعتی پارکینگ ماشین‌ها شده است؛ لذا خواستار پیگیری برای این مهم هستیم.

وی گفت: در میدان انقلاب اسلامی شهر خمین مسافربرهای شخصی با جابجایی مسافران موجب اختلال در کسب درآمد رانندگان تاکسی دارای مجوز می‌شوند.

کد خبر 543035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.