اشتغال جوانان تحصیل‌کرده، دغدغه مسئولان باشد

رئیس شورای اسلامی شهر کاشان اشتغال جوانان تحصیل‌کرده شهر را یکی از دغدغه‌های مهم مسئولان شهر عنوان کرد و گفت: مسئولان شهر باید به فکر جوانان شهر باشند تا گره‌ای از کار آنها باز کرده و به مشکلاتشان رسیدگی شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی هاشمی طاهری امروز _یکشنبه ۲۸ آذرماه_ در بیست و پنجمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کاشان اظهار کرد: خبرنگاران باید خبر را کامل و جامع بنویسند، مشکلات جامعه را شناسایی کنند و به مسئولان ذیربط هر اداره انتقال داده تا برای حل مشکلات چاره‌اندیشی شود.

وی با تاکید بر اینکه هدف اصلی خبرنگاران که اطلاع رسانی است گفت: خبرنگاران باید برای جامعه امید بخش باشند نه اینکه به تشویش اذهان عمومی بپردازند و در ادامه یک تحلیل حرفه‌ای به دنبال داشته باشد نه با تحلیل فردی پیش بروند.

رئیس شورای اسلامی شهر ادامه داد: با توجه به اینکه اعضای شورا منتخب مردم هستند، توقع ما نیز از اهل رسانه مطالبه به حق مردم است تا مشکلات آنها حل شود.

وی، اشتغال به کار جوانان تحصیل‌کرده شهر را یکی از دغدغه‌های مهم مسئولان شهر عنوان کرد و افزود: مسئولان شهر باید به فکر جوانان شهر باشند تا گره‌ای از کار آنها باز کرده و به مشکلاتشان رسیدگی شود.

هاشمی طاهری، به مراجعه روزانه جوانان تحصیل‌کرده برای اشتغال و دیگر شهروندان به شورای اسلامی شهر اشاره کرد و گفت: ما متولی یا متصدی کارآفرینی شهر نیستیم و مسئولان شهر برای رفع مشکلات جوانان باید به دنبال برنامه‌ای مدون و جامع باشند؛ همچنین مشکل کار، ازدواج و مسکن را باید حل کنیم تا جامعه به نشاط و شادابی بیشتری برسد.

کد خبر 543031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.