خواهرانم! حجابتان را نگه‌دارید

شهید علی سوری در بخشی از وصیت‌نامه خود می‌نویسد: امت حزب‌الله من کوچک‌تر از آن هستم که بخواهم به شما پیامی بدهم، پیام این حقیر به شما این است که امام را تنها نگذارید و به حرف های امام گوش فرا دهید.

به گزارش ایمنا، «شهید» شاهد شهود عرفانی شده و نقش خوبی‌ها را در چهار فصل گیتی نمایان کرده است. او چشم ستارگان آسمان را روشن و ققنوس هشت جنت در هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشوده و فرشتگان را نوازشگر روح ناب خود کرده است.

رهبر فرزانه انقلاب، بارها در بیاناتشان به این نکته اشاره داشته‌اند که «وصیت‌نامه شهدا را بخوانید…» این توصیه در کلام گهربار حضرت امام خمینی (ره) نیز دیده می‌شود. در این مجال فرصتی دست داده تا مروری داشته باشیم برگزیده‌ای از وصیت‌نامه شهدا:

«وصیت‌نامه شهید علی سوری»

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللهِ اَمواتًا بَل اَحیآءٌ عِندَ رَبِّهِم یرزَقون

کسانی را که در راه خدا کشته می‌شوند، مرده مپندارید؛ بلکه آنان زنده‌اند و در نزد پروردگارشان روزی می‌خورند!

با سلام و درود به امام زمان و نایب بر حقش امام خمینی و با درود و سلام به روان پاک شهیدان از صدر اسلام تاکنون و با درود و سلام به امت امام.

سلام علیکم
پدر و مادرم به شما افتخار می‌کنم که توانستید مرا در راه چنین مکتبی هدایت کنید و از اینکه من را در راه چنین مکتبی هدایت کردید، بسیار سپاسگزارم!

و از اینکه من در کنارتان نیستم مبادا احساس ناراحتی کنید، چون من امانتی در دست شما بودم و خواه ناخواه انسان باید این دنیا را ترک گوید پس چه بهتر که با مرگ با عزت یعنی شهادت که بالاترین درجات است به سوی پروردگارش بشتابد.

در روز قیامت در جلوی فاطمه زهرا (سلام الله علیها) رو سفید هستید و اگر موقعی دلتان شکست و خواستید گریه کنید برای مظلومیت امام حسین و فاطمه زهرا و حضرت زینب سلام الله علیهم گریه کنید و امیدوارم که مرا حلال کنید.

خدمت خواهر و برادرم:
امیدوارم که برای من ناراحت نباشید؛ من برادر خوبی برای شما نبودم و من را حلالم کنید و درس‌هایتان را به خوبی بخوانید و قدر همدیگر را مانند همیشه بدانید.

خدمت امت حزب‌الله:

امت حزب‌الله من کوچک‌تر از آن هستم که بخواهم به شما پیامی بدهم پیام این حقیر به شما این است که امام را تنها نگذارید و به حرف‌های امام گوش فرا دهید.

و ای خواهرانم حجابتان را نگه دارید و رزمندگان اسلام را دعا کنید!

و ای برادران و خواهرم درس‌هایتان را خوب بخوانید که آینده به کسانی چون شما احتیاج دارد.

و در آخر از تمام دوستان و آشنایان می‌خواهم که مرا حلال کنند!

کد خبر 542991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.