۶۲۰ خودرو در ۳۱۰ فقره تصادف شهر اصفهان درگیر شدند

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با اشاره به آمار تصادفات امروز شهر اصفهان، گفت: تا ساعت ۱۴ امروز، ۳۱۰ فقره تصادف در شهر اصفهان به وقوع پیوست که بیش از ۶۲۰ خودرو در این تصادفات درگیر شدند و همگی به علت بی‌احتیاطی بوده است.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آمار تصادفات امروز شهر اصفهان، اظهار کرد: تا ساعت ۱۴ امروز، ۳۱۰ فقره تصادف در شهر اصفهان به وقوع پیوسته که از این تعداد ۹ فقره منجر به واژگونی و ۱۵ فقره این تصادفات چند وسیله‌ای بوده است.

وی با اشاره به خسارات وارده در تصادفات امروز شهر اصفهان، تصریح کرد: در تصادفات امروز اصفهان ۲۸۴ مورد دارای خسارت بودند که تاکنون ۲۶ مورد تصادفات جرحی بودند که ۲۸ نفر مجروح داشتند که خوشبختانه هیچ‌یک از تصادفات فوتی نداشته است. بیش از ۶۲۰ خودرو در تصادفات امروز درگیر شده‌اند و تصادفات بیشتر در بزرگراه‌ها و معابر اصلی اتفاق افتاده است.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان افزود: همه تصادفات امروز به علت بی‌احتیاطی بوده است و رانندگان باید متوجه تفاوت رانندگی در شرایط بارندگی و شرایط خشک باشند. چنانچه این باور در میان رانندگان جای نگیرد، این شرایط مرتب در بارندگی‌ها تکرار خواهد شد.

کد خبر 542980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.