مشکل استقلال و پرسپولیس حل می‌شود/ بار دیگر باید روی سکوی آسیا برویم

مدیرعامل باشگاه استقلال می‌گوید مشکلات این تیم و پرسپولیس برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا برطرف خواهد شد.

به گزارش ایمنا، مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه استقلال بعد از حضور در جلسه رسیدگی به پرونده حرفه‌ای سازی این باشگاه در فدراسیون فوتبال، اظهار کرد: جا دارد از برادر عزیز خودم آقای عزیزی خادم تشکر کنم. شاید برای اولین بار است که این همدلی وجود دارد. آقای مصطفوی، عباسی و سهیل مهدی و همینطور استقلال و پرسپولیس کمک کردند که این دو تیم در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشند. این موضوع باعث افتخار است که به جای دعوا، به دنبال تفاهم و گفتمان بودیم.

وی ادامه داد: پرسپولیس و استقلال در آسیا حضور دارند، نمایندگان ایران هستند. به هر حال هر کسی چوبی از لای چرخ این مشکلات بردارد کار بزرگی کرده است. امیدوارم این اتفاق برای آخرین بار باشد که مشکلات خودمان را عجله‌ای حل می‌کنیم. امیدوارم با تدبیر و عنایت در طول سال مشکلات را برطرف کنیم. منصفانه نیست که دو تیم بزرگ آسیا این مشکلات را داشته باشند. باید با دست گره‌ها را باز کرد. نباید با دست گره‌ها را سفت کرد. جامعه فوتبال ایران دلخوش به این دو تیم هستند و جا دارد از همه مسئولان تشکر کنم. علی‌الخصوص از دوست خوبم آقای سهیل مهدی تشکر می‌کنم و انتظار دارم که امکانات بدهند که ما این مشکلات را طی سال حل کنیم.

مدیرعامل استقلال در واکنش به اینکه آیا مشکلات این تیم برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا حل شد یا خیر گفت: ان‌شاء‌الله با تفاهمی که صورت گرفت تمام مشکلات ما در آینده نزدیک و قبل از موعد باقی مانده تا مسابقات و با کمک آقای مصطفوی و عباسی و با مسئولیت تخصصی سهیل مهدی و درایت برادرم آقای عزیزی خادم برطرف می‌شوند. دو تیم استقلال و پرسپولیس آسیایی بودند و هستند. ان‌شاءالله کمک کنیم که دیگر عنوان بیاوریم و روی سکو برویم.

منبع: ایسنا

کد خبر 542971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.