تارتار: این دیدار کمک زیادی برای رصد تمام بازیکنان‌مان کرد

سرمربی ذوب آهن گفت:با توجه به شرایطی که در هفته‌های گذشته داشتیم بتوانیم تمام بازیکنان‌مان را رصد کنیم. در ادامه راه قطعاً این دیدار کمک زیادی به ما خواهد کرد. از بازیکنانم تشکر می‌کنم که توانستیم این نتیجه را رقم بزنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی تارتار پس از دیدار تیمش برابر رایکا بابل در نشست خبری این مسابقه اظهار کرد: بازی زیبایی را شاهد بودیم. هر چند تیم رایکا دوست داشت که خوب دفاع کند و از ضد حملات استفاده بهتری ببرد. بازیکنان ما در نیمه اول بازی خوبی را ارائه داد اما متأسفانه نتوانستند گلی به ثمر برسانند. در ادامه نیمه دوم رایکا تغییر سیستم داد و با پنج مدافع بازی کرد.

وی ادامه داد: راه‌های نفوذ بر روی ما بسته شده بود تا اینکه توانستیم صاحب ضربه پنالتی شویم. در ادامه نیز وقتی تیم رایکا جلو کشید موقعیت خوبی نصیب مان شد و توانستیم گل‌های بعدی را به ثمر برسانیم. به هر حال این بازی به ما خیلی کمک کرد با توجه به شرایطی که در هفته‌های گذشته داشتیم بتوانیم تمام بازیکنان مان را رصد کنیم. در ادامه راه قطعاً این دیدار کمک زیادی به ما خواهد کرد. از بازیکنانم تشکر می‌کنم که توانستیم این نتیجه را رقم بزنیم.

کد خبر 542961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.