خریداری و نصب ۸۰ سطل زباله در خمین

رئیس اداره خدمات شهری شهرداری خمین گفت: در هشت ماه اول سال در راستای حفظ بهداشت عمومی و ایجاد رفاه بیشتر شهروندان ۸۰ سطل زباله خریداری و نصب شد.

مهشاد باقری در گفت‌گو با ایمنا، با بیان اینکه در هشت ماهه اول سال در راستای حفظ بهداشت عمومی و ایجاد رفاه بیشتر شهروندان ۸۰ سطل زباله خریداری و نصب شده است، اظهار کرد: تعدادی از سطل‌های زباله در مکان‌های مورد نظر نصب و تعدادی جایگزین سطل‌های فرسوده و قدیمی شد.

وی ادامه داد: به دلیل قرار گرفتن سطل‌های زباله در معرض عوامل طبیعی به مرور زمان این سطل‌ها مستهلک شده و نیاز به بازسازی دارد، به همین دلیل معاونت خدمات و ایمنی شهری، در راستای حفظ زیبایی و نمای بصری شهر نسبت به بازسازی سطل‌های زباله اقدام کرد. در این مدت ۳۵۳ سطل زباله فرسوده، بازسازی و تعمیر شد. سطل‌های زباله مناطق فیروزآباد، خیابان شریعتی، عباس آباد و محسن آباد تعمیر شدند.

رئیس اداره خدمات شهری خمین تصریح کرد: شهروندان جهت جلوگیری از تخریب سطل‌های زباله به واسطه شیرابه تا جایی که امکان دارد از ریختن زباله‌های تر بدون رطوبت‌گیری آن در سطل زباله جلوگیری کنند و با قرار دادن به موقع زباله‌ها در ساعت ۲۰ از ماندن زباله در سطل‌ها و ایجاد شیرابه نیز پیشگیری کنند تا باعث تخریب سطل‌ها نشود. مشارکت شهروندان در اداره امور شهری از پیش نیازهای اساسی برای موفقیت در برنامه‌ها و به ثمر رسیدن تلاش‌های مدیریت شهری است.

کد خبر 542947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.