دو حادثه رانندگی در بزرگراه‌های اصفهان/لزوم توجه به رانندگی در شرایط بارندگی

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با اشاره به وقوع دو حادثه رانندگی در بزرگراه‌های شهید حبیب‌اللهی و شهید دستجردی، گفت: بامداد امروز حادثه ترافیکی برای یک پژو ۴۰۵ در بزرگراه شهید حبیب‌اللهی به علت تخطی از سرعت مطمئنه اتفاق افتاده که منجر به فوت یک جوان ۲۶ ساله شده است.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به وقوع دو حادثه رانندگی در بزرگراه‌های شهید حبیب‌اللهی و شهید دستجردی اظهار کرد: امروز دو حادثه رانندگی در بزرگراه دستجردی حدفاصل پل دفاع مقدس تا خروجی سپاهان‌شهر اتفاق افتاد که هیچ مورد فوتی نداشت و تنها با جراحت همراه بوده است.

وی افزود: بامداد امروز حادثه ترافیکی برای یک پژو ۴۰۵ در بزرگراه شهید حبیب‌اللهی به علت تخطی از سرعت مطمئنه اتفاق افتاده که منجر به فوت یک جوان ۲۶ ساله شده است.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان در خصوص بزرگراه‌های حادثه آفرین در سطح شهر اصفهان تصریح کرد: هر ساله با شروع فصل زمستان در بزرگراه‌هایی مانند بزرگراه‌های صفه، اقارب پرست و دستجردی با حادثه روبه‌رو هستیم. علی‌رغم ایمن‌سازی‌های انجام شده مانند جابه‌جایی گاردریل‌ها در برخی نقاط با نیوجرسی و شیار زنی باز هم تریلی‌ها در این بزرگراه‌ها قیچی می‌کنند و این اتفاق به علت بارندگی است.

وی با اشاره به دلایل افزایش وقوع حوادث ترافیکی در بارندگی‌ها، اظهار کرد: در بارندگی‌های ابتدایی شرایط به وجود آمدن حوادث ترافیکی به دو علت رانندگی با داشتن تفکر قبلی از شرایط خشک و همچنین صابونی و لغزنده شدن معابر بیشتر می‌شود. روغن‌ها، مایعات و چربی‌های ناشی از اگزوز و گازوئیل خودروها روی آسفالت خیابان ریخته شده و با چشم دیده نمی‌شوند اما با بارندگی معابر برای واژگونی خودروها و بروز حادثه آماده می‌شود.

کد خبر 542943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.