ترویج فرهنگ فاطمی را از مدیریت شهری آغاز کنیم

رئیس کمیسیون آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مدیران شهرداری باید مسابقه عفت و پاکدامنی و ایجاد محیطی مطلوب برای همه آحاد همکاران فراهم کنند و پاکدامنان و پاک‌کاران را مورد تشویق علنی و جدی قرار دهند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجید نادرالاصلی امروز _یکشنبه ۲۸ آذرماه_ در نطق میان‌دستور خود در بیست و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) اظهار کرد: مدیریت شهری باید در راستای اعتلای فرهنگ عصمت و عفت فاطمی تلاش کند، زیرا این فرهنگ امروز در جامعه ما دچار نقصان جدی شده است.

وی با پیشنهاد اینکه ترویج فرهنگ فاطمی راباید از مدیریت شهری آغاز کنیم، گفت: سوال این است چه تلاشی برای بهبود تعاملات کاری، زندگی، مادر بودن و همسر بودن قشر بانوان کارمند در شهرداری داشته‌ایم؟ چقدر تلاش کرده‌ایم که در برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و کاربردی همکاران اعم از مرد و زن مؤثر باشیم؟

رئیس کمیسیون آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: بر اساس حدیثی از امیرالمومنین (ع) باید در سیستم تشویق و پاداش کاری کنیم که همیشه گناهکاران نسبت به همکاران نیکوکار احساس شرم کنند.

وی با بیان اینکه مدیران شهرداری باید مسابقه عفت و پاکدامنی و ایجاد محیطی مطلوب برای همه آحاد همکاران فراهم کنند و پاک‌دامنان و پاک‌کاران را مورد تشویق علنی و جدی قرار دهند، ادامه داد: باید محیطی امن همراه با آسایش برای خدمت به مردم و جامعه اسلامی داشته باشیم.

نادرالاصلی با اشاره به در پیش بودن ایام میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) پس از ایام شهادت ایشان، گفت: جشن بزرگ میلاد حضرت فاطمه (س) با حضور همه گروه‌های ذی‌نفع و مربوط، درخور شأن این روز برگزار و بانوان نمونه در این راستا معرفی و تشویق شوند.

کد خبر 542914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.