بارگذاری بالغ بر ۵ هزار سند در گنجینه اسناد تاریخی شهرداری اصفهان

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان گفت: در گنجینه اسناد تاریخی شهرداری، بالغ بر پنج هزار سند با همکاری مرکز اسناد در سامانه‌ای بارگذاری خواهد شد که در حال حاضر یک هزار و ۵۰۰ مورد آن بارگذاری شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سعید ابراهیمی صبح امروز _یکشنبه، ۲۸ آذرماه_ در صحن علنی شورای اسلامی شهر اصفهان به مناسبت هفته پژوهش اظهار کرد: عمده فعالیت معاونت برنامه‌ریزی در حوزه پژوهش، شامل فعال سازی شورای پژوهش، طرح‌های پژوهشی محله محور، راه‌اندازی هیئت‌های اندیشه‌ورز، برگزاری جشنواره‌ها، تفاهم‌نامه‌های همکاری با دانشگاه‌ها، نظرسنجی‌های چندگانه، بهره‌گیری از فرصت مطالعاتی اساتید دانشگاه، استفاده از اعتبارات پژوهشی، جهت‌دهی حداکثری اقدامات در راستای رفع مشکلات و استفاده از ظرفیت‌های نظام نوآوری است.

وی با بیان اینکه تاکنون بالغ بر ۱۰۹ پروژه مسئله محور را به نتیجه رسانده یا در حال انجام داریم، گفت: در سامانه مدیریت دانش بالغ بر چهار هزار و ۶۰۰ اثر تمام متن وجود دارد که ۵۳۴ تجربه، هشت کتاب ترجمه شده، سه مقاله ترجمه شده، ۲۵۰ طرح پژوهشی تأیید شده شهرداری و یک هزار و ۴۰۲ مورد طرح پژوهشی از سراسر کشور بارگذاری شده است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان ادامه داد: در سامانه مدیریت دانش یک هزار و ۱۷۲ مقاله علمی و ۵۱۵ مورد کتاب مدیریت شهری و ۷۱۵ پایان نامه بارگذاری شده و گنجینه علمی خوب و در دسترس به شمار می‌رود و به نوعی گوگل سازمانی در مجموعه شهرداری اصفهان محسوب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در گنجینه اسناد تاریخی شهرداری اصفهان بالغ بر پنج هزار سند با همکاری مرکز اسناد در سامانه‌ای بارگذاری خواهد شد که در حال حاضر یک هزار و ۵۰۰ مورد آن بارگذاری شده است.

ابراهیمی با اشاره به راه‌اندازی باشگاه شهراندیشان گفت: همه زمینه‌های کاری در حوزه پژوهش و برنامه‌ریزی را در قالب باشگاه پیگیری می‌کنیم تا به رفع مشکلات شهر کمک کنیم.

کد خبر 542880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.