گوشی تاشو هواوی P۵۰ Pocket چه ویژگی‌هایی دارد؟

گوشی تاشو هواوی P۵۰ Pocket که به عنوان رقیب گلکسی زد فلیپ ۳ در آینده نزدیک معرفی خواهد شد، دارای باتری چهار هزار و ۱۰۰ میلی آمپر ساعتی است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوشی تاشو هواوی P50 Pocket دارای صفحه نمایش درونی تاشو ۶.۸ اینچی است، صفحه نمایش ثانویه دایره‌ای شکل آن نیز یک اینچ است. هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد طراحی صفحه نمایش درونی این محصول در دسترس قرار نگرفته است. گوشی تاشو شرکت هواوی به تراشه Kirin 9000 مجهز شده است و از اتصالات 5G پشتیبانی می‌کند.

دوربین تعبیه شده در پنل پشتی گوشی تاشو هواوی P50 Pocket شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی Sony IMX766 است که با یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین تله فوتو هشت مگاپیکسلی با زوم اپتیکال سه برابر همراه شده است. مشخصات دوربین سلفی این گوشی هنوز اعلام نشده است. انرژی مورد نیاز این گوشی تاشو با استفاده از یک باتری چهار هزار و ۱۰۰ میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۶۶ واتی نیز بهره می‌برد.

تصاویر منتشر شده از گوشی تاشو شرکت هواوی نشان می‌دهد که قسمت پشتی آن دارای طرحی متفاوت و منحصر به فرد با حالتی برجسته و کریستالی دارد. به نظر می‌رسد که استفاده از چنین طرحی باعث می‌شود کاربران بتوانند آن را به راحتی در دست بگیرند. احتمالاً قسمت گوشی تاشو هواوی P50 Pocket از گلکسی زد فلیپ سه کمتر است و با قیمت ۹۹۹ دلار در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

کد خبر 542851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.