بندرعباس از تاریکی‌های شبانه به روشنایی رسید

شهردار بندرعباس گفت: روشنایی تمام پارک‌ها، بوستان‌ها، نوار ساحلی و بلوارها تأمین شد، از این رو شهروندان می‌توانند با خیال آسوده به پارک‌ها و بوستان‌های شهر بروند.

مهدی نوبانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به بررسی‌های به عمل آمده در سه ماه گذشته اکثر پارک‌ها، بوستان‌ها و نوار ساحلی شهر بندرعباس با خاموشی‌های مطلق روبه‌رو بود، در همین راستا با هماهنگی‌های انجام شده در مناطق چهارگانه شهرداری بخش اعظمی از مشکلات روشنایی پارک‌ها و بوستان‌ها رفع شد.

وی با اشاره به ضرورت تأمین امنیت شبانه برای شهروندان افزود: با توجه به فرا رسیدن فصل پاییز و زمستان و هوای مطبوع شهر بندرعباس، اکثر خانواده‌ها شب‌ها را در بیرون از منزل می‌گذرانند، بنابراین اگر روشنایی کافی وجود نداشته باشد، امنیت و آرامش شهروندان به خطر می‌افتد.

شهردار بندرعباس تصریح کرد: پارک جنگلی، بلوار خواجه عطا، پارک شتری، پارک شهید دباغیان، بلوار ساحلی پشت شهر، بوستان ورزش، بوستان ولایت، بوستان غدیر، پارک کپشکن و سایر پارک‌ها و بوستان‌ها در حال حاضر روشن و پذیرای شهروندان و گردشگران است.

وی در خصوص نور افشانی المان‌های شهری خاطرنشان کرد: المان بندرعباس که مدت زیادی خاموش شده بود در حال حاضر روشن است و بر پهنه آبی خلیج فارس خود نمایی می‌کند، همه ظرفیت‌های ایجاد شده برای استفاده شهروندان است و شهرداری به عنوان خدمتگذار مردم در این مسیر گام برداشته است.

نوبانی اظهار کرد: شهروندان در صورت مشاهده نقاط تاریک در سطح شهر موضوع را با سامانه ١٣٧ گزارش دهند تا شهرداری سریع‌تر نسبت به رفع آن اقدام کند.

کد خبر 542838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.