ذوب آهن _ رایکا بابل/ به قهرمانی فکر کن!

شاگردان تارتار در اولین مرحله از جام حذفی فوتبال کشور، میزبان رایکا بابل خواهند بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های ذوب‌آهن و رایکا بابل امروز _یک شنبه، ۲۷ آذرماه_ از ساعت ۱۵ در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال کشور در ورزشگاه فولادشهر با یکدیگر دیدار خواهند کرد. این دو تیم در شرایطی مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت که ذوب‌آهن اصفهان در لیگ برتر، وضعیت متزلزلی دارد و تیم بابلی نیز در لیگ آزادگان وضعیت مشابهی نسبت به ذوب آهن دارد و در میانه جدول این لیگ قرار دارد.

وضعیت دو تیم

تیم فوتبال ذوب‌آهن در حال حاضر با یازده امتیاز در جایگاه یازدهم جدول رده‌بندی مسابقات فوتبال ایران قرار دارد. تیم مهدی تارتار در این فصل نسبت به فصل قبل عملکرد بهتری داشته است و با حضور این مربی در رأس کادر فنی ذوبی‌ها آن‌ها روزهای بهتری را تجربه می‌کنند. تیم اصفهانی اما چند هفته‌ای است نتایج مطلوب را نمی‌گیرد و عملکرد این تیم مورد انتقاد هواداران خود قرار گرفته است. شاگردان تارتار در آستانه دیدار مهمی در لیگ برتر قرار دارند و پیش از مصاف با پرسپولیس تلاش می‌کنند با پیروزی برابر رایکا با روحیه مضاعفی برابر شاگردان گل محمدی حاضر شوند.

در مقابل تیم رایکا بابل در حال حاضر یازده امتیاز دارد و تیم دوازدهم جدول مسابقات لیگ آزادگان به شمار می‌رود. پیروز قربانی و شاگردانش وضعیت مشابه با ذوب آهن را در لیگ آزادگان تجربه کرده‌اند و کار سختی را مقابل حریفان خود دارد. پس از فوت نادر دست نشان جایگزین سرمربی فقید این تیم پیروز قربانی شد و او قول داد تیم خوبی را راهی مسابقات کند. اما تا این جای او نیز همچون مهدی تارتار در تیم ذوب آهن نتوانسته است انتظارات را برآورده کند و شاید جام حذفی رقابتی باشد تا این دو مربی بتوانند به فکر موفقیت در این مسابقات باشند.

ذوب آهن _ رایکا بابل/ به قهرمانی فکر کن!

تغییرات ۷۰ درصدی ذوب آهن

مهدی تارتار سرمربی ذوبی‌ها شب گذشته از تغییرات تیمش در دیدار با رایکا گفت و به این اشاره کرد که ممکن است تغییرات نفرات در این دیدار داشته باشد. او در این خصوص افزود: تیمی داریم که بازیکنان بهم نزدیک هستند و در جام حذفی این فرصت را دارند که خود را نشان دهند و در شرایط بازی قرار بگیرند. بازیکنان ما بابت بازی‌های لیگ برتر خسته هستند که در بازی فردا مقابل رایکا ۷۰ درصد تیم تغییر می‌کند.

به نظر می‌رسد رقابت‌های جام حذفی فرصت بهتری برای کادر فنی گاندو ها در خصوص استفاده از تمامی بازیکنان و ایجاد آزمون و خطا و شناسایی نقاط ضعف و قوت تیم باشد و به نوعی این مسابقه سبزپوشان را برای دیدارهای لیگ برتر آماده‌تر خواهد کرد.

ذوب آهن _ رایکا بابل/ به قهرمانی فکر کن!

شگفتی سازی؛ شاید برای رایکا

مطمئناً بازیکنان رایکا برای این مسابقه انگیزه بالایی دارند و برای برد به میدان خواهند آمد و تلاش می‌کنند تا با حذف ذوب‌آهن، شگفتی‌ساز شوند. در آن سو بازیکنان ذوب‌آهن نیز می‌توانند با یک برد شیرین آماده مصاف با پرسپولیس شوند. آنچه مشخص است اینکه این بازی برای هر دو تیم بسیار سخت و نفس‌گیر بوده و کسب پیروزی در آن برای هر دو تیم ذوب‌آهن و رایکا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، به‌خصوص سبزپوشانی که با پیروزی در این دیدار، می‌توانند روند ناکامی‌های اخیر خود را فراموش کرده و با خیال آسوده‌تری برای بازی سخت بعدی خود مقابل پرسپولیس آماده شوند.

کد خبر 542807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.