تاج قهرمانی بر سر قاتل میزبان!

تیم ملی الجزایر با پیروزی مقابل تونس به مقام قهرمانی رقابت‌های عرب کاپ رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در دیدار نهایی رقابت‌های عرب کاپ امشب از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه به وقت ایران تیم‌های تونس و الجزایر در ورزشگاه البیت قطر با قضاوت دنیل زیبرت آلمانی به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان ۱۲۰ دقیقه این الجزایر بود که با ۲ گل به برتری رسید و به مقام قهرمانی این رقابت‌ها دست یافت.

دیدار دو تیم در پایان ۹۰ با تساوی بدون گل همراه بود اما در دقیقه ۹۹ این امیر سعیود بود که روی پاس بغداد بونجاح دروازه تونس را باز کرد تا الجزایر پیش بیفتد. در ادامه الجزایر ابتکار عمل را در دست گرفت و در دقیقه ۱۲۵ یعنی آخرین ثانیه‌های بازی یاسین براهیمی روی یک ضد حمله دروازه خالی تونس را باز کرد تا برتری ۲ بر صفر نصیب الجزایر شود و این تیم به مقام قهرمانی رقابت‌های عرب کاپ در سال ۲۰۲۱ دست یابد.

الجزایر که جمال بلماضی هدایتش را بر عهده داشت، در این دوره از رقابت‌ها در مرحله گروهی پایین‌تر از مصرِ کارلوس کی‌روش به عنوان تیم دوم صعود کرده بود اما در مرحله حذفی با پشت سر گذاشتن مراکش و قطرِ میزبان به فینال راه یافت و در نهایت امشب در دیداری نزدیک مقابل تونس به برتری رسید.

در دیگر دیدار امروز تیم‌های مصر و قطر از ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه به وقت ایران به مصاف یکدیگر رفتند که آن دیدار در پایان ۱۲۰ دقیقه با نتیجه بدون گل به پایان رسید و در ضربات پنالتی این قطر بود که پیروز شد و عنوان سوم رقابت‌ها را مال خود کرد.

کد خبر 542801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.