تیم‌های لیگ دو مقابل لیگ برتری‌ها با انگیزه هستند

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: بد ام نمی آید که از جوانان استفاده کنم ولی نمی توانیم ریسک کنیم. ابتدای بازی نفرات اصلی در زمین حضور دارند که در ادامه اگر شرایط مناسب بود، از جوانان استفاده می کنم در غیر این صورت خیر.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محرم نویدکیا در کنفرانس خبری قبل از بازی با شهید اورکی اسلامشهر در جام حذفی، اظهار کرد: اطلاعاتی دقیقی راجع به این تیم نداشتیم که در جام حذفی به این تیم خوردیم و تحقیق کردیم متوجه شدیم در چند هفته اخیر در لیگ دو نتایج خوبی کسب کردند که فیلم بازی آنها را آنالیز کردیم، تیم قابل احترام و خوبی هستند.

وی ادامه داد: جام حذفی است و باید مراقب باشیم؛ تیم‌های لیگ دو در این رقابت‌ها مقابل تیم‌های لیگ برتری با انگیزه بازی می‌کنند، تیم خوبی هستند که توانستند تا این مرحله صعود کنند. امیدوارم بازی خوب و تماشاگر پسندی از دو تیم شاهد باشیم.

وی در جواب به سوال خبرنگار ایمنا مبنی بر اینکه از بازیکنان جوانی که از آکادمی به تیم اضافه شدند، استفاده می‌کنید یا خیر؟ تصریح کرد: بد ام نمی‌آید که از جوانان استفاده کنم ولی نمی‌توانیم ریسک کنیم، ابتدای بازی نفرات اصلی در زمین حضور دارند که در ادامه اگر شرایط مناسب بود از جوانان استفاده می‌کنم در غیر این صورت خیر.

کد خبر 542788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.