امین ابراهیمی مرد سال فولاد ایران شد

در مراسم اختتامیه سمپوزیوم فولاد در مرکز همایش‌های بین‌المللی جزیره کیش، امین ابراهیمی مدیرعامل فولاد خوزستان از سوی انجمن آهن و فولاد ایران،‌ مرد سال فولاد ایران شد و تندیس آن تقدیم مردم خوزستان کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از روابط عمومی فولاد خوزستان، در مراسم اختتامیه سمپوزیوم فولاد در مرکز همایش‌های بین‌المللی جزیره کیش آغاز به کار کرده بود، امین ابراهیمی مدیرعامل فولاد خوزستان از سوی انجمن آهن و فولاد ایران، مرد سال فولاد ایران شد و تندیس آن تقدیم مردم خوزستان کرد.

عباس نجفی‌زاده رئیس انجمن فولاد ایران در این مراسم اظهار کرد: به پاس قدردانی و حمایت از افراد شاخص و تأثیرگذار صنعت فولاد، از سه سال گذشته اقدام به معرفی مرد سال فولاد از طریق رأی‌گیری فعالان این صنعت کرده‌ایم. یکی از ویژگی‌های این دوره دعوت از شرکت‌های دانش‌بنیان با هدف ارائه طرح‌های نوآورانه بود.

در ادامه مراسم امین ابراهیمی مدیرعامل فولاد خوزستان از سوی انجمن آهن و فولاد ایران و با آرای فعالان زنجیره فولاد، مرد سال فولاد شد.

ابراهیمی ضمن تقدیم تندیس مرد سال فولاد ایران به مردم استان خوزستان، گفت: صاحبان اصلی این تندیس، مردم شریف خوزستان، نماد مقاومت و ایثار هستند. مردمانی که در هشت سال دفاع مقدس، جانانه از میهن دفاع کردند. قطعاً چنین موفقیتی، حاصل حمایت همکارانم در سطوح مختلف، هیأت مدیره‌، مدیران ارشد، میانی و عملیاتی، رؤسا، سرپرستان و تکنسین‌ها و کارگران عزیزی که در سال‌های مسئولیتم با اخلاص، تعهد، همدلی و همسویی تلاش و تخصص خود را در مسیر تحقق اهداف و برنامه‌های تدوین شده به کار گرفتند، هستند.

کد خبر 542764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.