پیش بینی بورس فردا ۲۸ آذر ۱۴۰۰+ اخبار لحظه‌ای

پیش بینی می‌شود روزهای آینده ارزش معاملات افزایش یابد و احتمالاً یک رشد ۱۰ تا ۱۵ هزار واحدی را برای روز یکشنبه داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، با رشد ۱۲ هزار واحدی شاخص کل در نیمه ابتدایی معاملات امروز، کانال ۱.۳ میلیون واحد پس گرفته شد. بیشترین تأثیر مثبت را در رشد شاخص کل، نمادهای شپدیس، فولاد و پارسان بر جای گذاشتند. با این حال بیشترین حجم معاملات به دو نماد مطرح گروه خودرو اختصاص داشت.

گروه خودرو، محصولات شیمایی و فرکابی‌ها با افزایش تقاضا در محدوده سبز معامله شدند و کار خود را پایان دادند. در سمت دیگر، گروه غذایی به جز قند و شکر با افزایش عرضه مواجه شده‌اند.

همچنان تعداد نمادهای در صف فروش دو برابر تعداد نمادهای صف خرید است. ارزش معاملات خرد در نیمه ابتدایی بازار نیز قابل توجه نبوده است مجموع ارزش معاملات به محدوده ۳,۰۰۰ میلیارد تومان می‌رسد که سطح مناسبی نیست و همچنان می‌تواند منجر به تغییر روند باشد، ما نیاز داریم حجم معاملات بهبود یابد.

بسته اقتصادی وزیر اقتصاد نیز می‌تواند تأثیر مثبتی بر کلیت بازار داشته باشد. پیش بینی می‌شود روزهای آینده ارزش معاملات افزایش یابد و احتمالاً یک رشد ۱۰ تا ۱۵ هزار واحدی را برای روز یکشنبه داشته باشیم.

کد خبر 542756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
    0 0
    نه تنها سهام‌داران بلکه شرکت‌ها را هم به ورطه نابودی کشاندن