بارش باران در محورهای ارتباطی استان اصفهان/بدون زنجیر چرخ و تجهیزات ایمنی سفر نکنید

رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: از صبح امروز شاهد بارش باران در محورهای غربی و جنوبی و ابری و مه‌آلود بودن دیگر محورهای ارتباطی استان اصفهان هستیم. به رانندگان توصیه می‌شود زنجیر چرخ و تجهیزات لازم را همراه داشته باشند و تا حد امکان از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

سرهنگ اصغر زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: امروز در محورهای شهرضا-آباده، بویین-الیگودرز و سمیرم، بارش باران ادامه داشت و در دیگر محورهای استان نیز هوا ابری و مه‌آلود است.

وی افزود: به رانندگان توصیه می‌شود در شرایط بد آب و هوایی به خصوص در زمان بارش باران با سرعت مطمئنه تردد کرده و از عجله و شتاب در رانندگی پرهیز کنند.

رئیس پلیس راه استان اصفهان ادامه داد: به شهروندان توصیه می‌شود از سالم بودن بخاری خودرو، برف پاکن‌ها، سیستم روشنایی و چراغ‌های مه‌شکن مطمئن و سپس عازم سفر شوند.

وی با اشاره به اینکه احتمال بارش برف در مناطق سردسیر و گردنه‌های خطرناک وجود دارد، خاطرنشان کرد: به رانندگانی که قصد سفر در محورهای مواصلاتی استان اصفهان دارند اکیداً توصیه می‌شود زنجیر چرخ و تجهیزات لازم را همراه داشته باشند و تا حد امکان از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

سرهنگ زارع ادامه داد: سرعت مطمئنه، سرعتی است که راننده با در نظر گرفتن شرایط خودرو و جاده به نحوی رانندگی کند که بیشترین تسلط را بر خودرو داشته باشد و در صورت وقوع حوادث ناگهانی بدون کم‌ترین خسارت خودرو را مهار کند.

کد خبر 542749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.