مدیریت شهری و رسانه کانون توجه مطالبات به حق مردم باشد

شهردار مشهد گفت: رسانه بدون مخاطب و شهرداری بدون مردم معنایی ندارد؛ لذا این وجه اشتراک قوی رسانه و مدیریت شهری باید اصلی‌ترین محور فعالیت‌ها و کانون توجه مطالبات به حق مردم باشد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، سید عبدالله ارجائی در حاشیه بازدید از مؤسسه فرهنگی قدس به مناسبت سی و چهارمین سالگرد تأسیس این روزنامه، اظهار کرد: امروز یکی از مشکلاتی که در رسانه‌ها وجود دارد، عمق کارشناسی کارها است و بعضاً رسانه به موضوعی وزن می‌دهد که اولویت نیست یا از کنار موضوعی با اهمیت به راحتی عبور می‌کند. تقویت ساختارهای کارشناسی شاید به صورت مستقیم در رسانه‌ها ممکن نباشد اما می‌توان در قالب مشاوره و میز گرد تخصصی کارهایی انجام داد.

شهردار مشهد افزود: ما در مدیریت شهری آمادگی داریم که درباره موضوعات مختلف از سطوح کارشناسی استفاده کنیم تا ابعاد موضوع مشخص شود. امروز باید از کارهای هیجانی پرهیز و به سمت مدیریت عالمانه مسائل حرکت کنیم و این فضا باید به نفع مردم، مدیریت شهری و رسانه باشد، زیرا اینگونه اهداف سریع‌تر محقق می‌شود.

ارجائی خاطرنشان کرد: نقاط اشتراک زیادی میان رسانه و مدیریت شهری وجود دارد که یکی از آنها مردم است. رسانه بدون مخاطب و شهرداری بدون مردم معنایی ندارد؛ لذا این وجه اشتراک قوی رسانه و مدیریت شهری باید اصلی‌ترین محور فعالیت‌ها باشد.

وی اضافه کرد: درخواست دارم در تعاملات شهرداری و رسانه‌ها، مردم محور قرار بگیرد. شهرداری نهادی است که بعد از انتخاب مردم و شورای شهر سرکار می‌آید و سیاست‌های آن باید منطبق با خواست روز مردم باشد و شهردار خادم مردم است و از طرف دیگر اگر رسانه از خواست مردم عدول کند، دیگر رسانه نیست؛ لذا پیشنهادم به روزنامه قدس این است که مدیریت شهری و رسانه کانون توجه مطالبات به حق مردم باشد.

کد خبر 542730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.