کسب ۲ مدال برنز برای نمایندگان کاراته ایران

در ادامه رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا نمایندگان ملی‌پوش کشورمان روی تاتامی رفتند و موفق به کسب ۲ مدال برنز شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در جریان دیدارها و مسابقات قهرمانی کاراته آسیا در آلماتی، از سری مسابقات کاتای انفرادی و کمیته در بخش بانوان و آقایان ملی‌پوشان ایران با حریفانشان برای کسب مقام و راه‌یابی به مراحل پایانی به رقابت پرداختند.

در کاتای انفرادی نوجوانان پسر، علی حاجی‌زاده که پس از انجام دیدارهای ابتدایی برای دستیابی به مدال به تاتامی رفت و با پیروزی در دیدار رده‌بندی موفق به کسب مدال برنز شد.

در وزن منفی ۶۳ کیلوگرم نوجوانان پسر، علیرضا لفیطه‌پور که در اولین مبارزه بر حریف هنگ‌کنگی با نتیجه چهار بر صفر غلبه کرد و با شکست برابر هانسوکو از اردن راهی دیدار رده‌بندی شده بود با نتیجه چهار بر یک مقابل حریف قرقیزستانی شکست خورد و از رسیدن به مدال برنز بازماند.

در وزن منفی ۵۷ کیلوگرم نوجوانان پسر؛ شهداد پور سلیمانی با شکست پنج بر هفت مقابل مبارز عربستانی به دیدار رده‌بندی رسید، پورسلیمانی در دیدار رده‌بندی حریف قرقیزستانی‌اش را دو بر یک شکست داد و مدال برنز گرفت.

در وزن منفی ۴۷ کیلوگرم نوجوانان دختر؛ رومینا خادمی که با شکست پنج بر صفر مقابل یست‌سیز از قزاقستان به دیدار رده‌بندی رفته بود در این دیدار چهار بر یک به حریفی از اردن باخت و از کسب مدال باز ماند.

همچنین در بخش قضاوت، وحید مؤمنی سرپرست کمیته داوران فدراسیون کاراته، ابوالقاسم پایدار، فرشید نیکبخت، مصطفی شاکرین، لیلا جعفری، کورش گنجی‌مقدم و محدثه اخویان، داوران قضاوت‌کننده کشورمان در اولین روز از مسابقات قهرمانی‌آسیا آلماتی هستند.

کد خبر 542693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.