شهردار آمل:‏ رفع مشکل محلات در دستور کار است

شهردار آمل با بیان اینکه شهرداری آمادگی مشارکت با اهالی محلات در زمینه احداث و تجهیز مجموعه ورزشی را دارد، گفت: رفع مشکلات محلات مختلف آمل در دستور کار قرار دارد.‏

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی داوودی در جمع اهالی دو منطقه شهرک نبوت و تربیت ۲۰ که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر برگزار شد، اظهار کرد: همراه با مردم بودن و در کنار آنان بودن هنر است و طبق منویات مقام معظم رهبری مدیری موفق است که در این شرایط سخت در کنار مردم باشد.

وی تصریح کرد: دیدارهای مردمی در مساجد به منظور بررسی و شناسایی مشکلات موجود در راستای تسریع در رسیدگی به مشکلات و خدمات‌رسانی به شهروندان با جدیت در دستور کار شورا و شهرداری است.

شهردار آمل درباره درخواست شهروندان در برای احداث میدان روبه‌روی امیر ۷ گفت: ابتدا باید ببینیم در طرح تفضیلی موجود، طرح میدان وجود دارد یا خیر و سپس با بررسی مشاور اگر این مکان قابلیت اجرایی میدان را داشته باشد در شورای ترافیک شهرستان پیگیری خواهیم کرد تا پس از تأیید طرح و مجوزهای قانونی لازم نسبت به انجام آن اقدام شود.

داوودی با بیان اینکه شهرداری آمل آمادگی مشارکت با اهالی محله در زمینه احداث و تجهیز مجموعه ورزشی را دارد خاطرنشان کرد: در خصوص ساماندهی سگ‌های بدون صاحب در شهر نیز برنامه‌های مناسبی در دست اقدام است.

وی همچنین از عملیات جدول گذاری، کانیو گذاری و بهسازی شبکه هدایت آب‌های سطحی به طول ۱۴۰۰ متر در بلوار مطهری کوچه تربیت این شهر خبر داد و گفت: این پروژه که از مطالبات چندین ساله اهالی تربیت ۲۰ و همچنین مورد پیگیری اعضا شورای اسلامی شهر بوده، توسط واحد فنی، طراحی و نظارت شهرداری آمل در حال انجام است.

شهردار آمل در خصوص جزئیات اجرای این پروژه اظهار کرد: در حال حاضر ۵۰۰ متر طول و با عرض یک متر و به ارتفاع ۳۵ سانتی متر خاک برداری شده و به طول تقریبی ۵۰۰ متر آن جدول‌کاری و کانیو گذاری شده است.

وی هدف اصلی اجرای این طرح را با توجه به پر رفت و آمد بودن مسیر، هدایت اصولی آب‌های سطحی، روان آب و جلوگیری از آب‌گرفتگی معابر آن منطقه در مواقع بارندگی‌های شدید، کاهش دشواری در ترددها، کاهش خسارات احتمالی و به حداقل رساندن احتمال وقوع حوادث عنوان کرد.

کد خبر 542681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.