فعالیت سامانه بارشی بر روی استان تا اواسط هفته/کاهش محسوس دما از روز چهارشنبه

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: فعالیت سامانه بارشی در غرب و جنوب استان به صورت بارش برف و باران است و در سایر مناطق استان بارش با شدت کمتر پیش‌بینی می‌شود.

آسیه آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر فعالیت سامانه بارشی تا اواسط هفته بر روی استان است، بر این اساس طی این مدت وضعیت جوی در اکثر مناطق استان به صورت نیمه ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: در غرب و جنوب استان بارش برف و باران، گاهی به صورت رگبار است و احتمال کولاک برف وجود دارد.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان خاطرنشان کرد: در سایر مناطق استان بارش با شدت کمتر پیش‌بینی می‌شود و بارش‌ها از عصر روز دوشنبه تا اوایل وقت سه‌شنبه خواهد بود، همچنین طی روز سه‌شنبه در سطح استان وزش باد شدید خواهیم داشت و روز چهارشنبه کاهش دما محسوس خواهد بود.

آقایی با بیان اینکه بیشینه دما طی ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق استان یک تا دو درجه کاهش پیدا می‌کند، تصریح کرد: دمای هوای شهر اصفهان در گرم‌ترین زمان به ۱۴ درجه می‌رسد و کمینه دمای فردا نیز سه درجه پیش‌بینی می‌شود؛ گرم‌ترین شهر استان چوپانان با ۱۵ درجه و سردترین شهر نیز بوئین و میاندشت با منفی پنج درجه خواهد بود.

کد خبر 542651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.