نوجوانان دختر و پسر در بخش کمیته هم فینالیست شدند

در شروع بخش کمیته رقابت‌های کاراته قهرمانی ۲۰۲۱ آسیا، نوجوانان و جوانان دختر و پسر در مصاف با حریفانشان مصاف‌های جانانه‌ای انجام دادند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در ادامه مسابقات روز نخست قهرمانی کاراته آسیا ۲۰۲۱ قزاقستان، در دیدارهایی که از ساعت ۱۰:۳۰ آغاز شد در بخش کمیته این رقابت‌ها سایر نمایندگان پسر و دختر کاراته کشورمان با حریفانشان به رقابت پرداختند و نمایش قابل‌قبول و خوبی از خود ارائه کردند.

در وزن منفی ۵۲ کیلوگرم نوجوانان پسر، ابوالفضل همدم‌جو در مصاف‌هایش با حریفان و با غلبه بر رقیبانی از هند و عربستان به فینال رسید.
همدم‌جو در فینال وزن منفی ۵۲ کیلوگرم کمیته با حریفی از کشور کویت دیدار می‌کند.

در ادامه بخش پسران، در وزن منفی ۷۰ کیلوگرم نوجوانان، سیدعلی موسوی با پیروزی در مقابل رقیبانی از کشور قرقیزستان و کویت دومین فینالیست تیم کشورمان در بخش کمیته بود و باید امروز برای کسب مدال طلا دیدار پایانی را برگزار کند.

در وزن منفی ۴۷ کیلوگرم نوجوانان دختر، رومینا خادمی با شکست مقابل یست‌سیز از قزاقستان (منفی ۵۰ کیلوگرم) به مرحله رده‌بندی رسید.

در ادامه دیدارها، در وزن مثبت ۷۰ کیلوگرم نوجوانان پسر، پارسا محمدی در اولین مصاف به‌دلیل حضور نیافتن حریف خود برنده اعلام شد و با پیروزی برابر حریفی از قرقیزستان در دیدار دوم به فینال این وزن راه پیدا کرد.

و در وزن منفی ۶۳ کیلوگرم نوجوانان پسر، علیرضا لفیطه‌پور در اولین مبارزه حریف هنگ‌کنگی خود را شکست داد و با مغلوب شدن مقابل حریف اردنی راهی دیدار رده‌بندی شد.

در وزن منفی ۵۷ کیلوگرم نوجوانان پسر نیز، شهداد پورسلیمانی با شکست خوردن در مقابل مبارز عربستانی شانس فینالیست شدن را از دست داد و به دیدار رده‌بندی رفت.

در وزن منفی ۵۴ کیلوگرم نوجوانان دختر؛ فاطمه‌زهرا سعیدی‌پور با پیروزی مقابل رقیبانی از کشورهای اردن، اندونزی و قرقیزستان به دیدار نهایی رفت و شانس کسب مدال خوش‌رنگ طلا را به‌دست آورد.

در ادامه بخش کمیته رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا در وزن مثبت ۵۴ کیلوگرم نوجوانان دختر، مائده زارعی با دو شکست مقابل حریفانی از کشورهای قرقیزستان و اردن از دور مسابقات کنار رفت.

کد خبر 542631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.