جمع‌آوری روزانه ۳ تن زباله از شهر گلشهر

شهردار گلشهر با اشاره به جمع‌آوری روزانه سه تن زباله از این شهر، گفت: تفکیک و جلوگیری از دورریزی زباله‌های قابل برگشت، شهرداری را در مسیر توسعه پایدار سوق می‌دهد.

مصطفی محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به حوزه گردشگری شهر گلشهر در سه نقطه استخر موج‌های آبی، تپه تاریخی وداغ و امام‌زاده دانیال پیغمبر، اظهار کرد: به منظور زیباسازی سیمای بصری بلوار ورودی دانیال پیغمبر، طرحی تهیه و تا سال آینده اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به تخصیص دو درصد بودجه شهرداری گلشهر در بخش فرهنگی، گفت: پیگیر هستیم تا با دعوت از اساتید مجرب پیشگیری از معضلات اجتماعی از جمله اعتیاد، طلاق و فضای مجازی را برای خانواده‌ها آموزش دهیم.

شهردار گلشهر با اشاره به ایجاد مکان جمع‌آوری زباله‌های تفکیک شده توسط شهروندان گلشهر، گفت: تفکیک زباله و جلوگیری از دورریزی زباله‌های قابل برگشت، شهرداری را در مسیر توسعه پایدار سوق می‌دهد.

محمودی با اشاره به جمع‌آوری روزانه حدود سه تن زباله از سطح چهار محله شهر گلشهر و انتقال به کارخانه بازیافت زباله، گفت: موافق پیشرفت کارخانه بازیافت زباله هستیم اما اجازه ورود زباله‌های ریجیکت کارخانه به دشت گلشهر را نخواهیم داد.

کد خبر 542611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.